۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اتاق ایران به موسسه کهریزک
مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار خبر داد

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اتاق ایران به موسسه کهریزک

خامنوی، مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار خبر داد پیرو تصمیم رئیسه اتاق ایران برای کمک به موسسه خیریه کهریزک، مبلغ ۲ میلیارد ریال از محل منابع اتاق ایران اختصاص و به حساب این موسسه واریز شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، علی اصغر خامنوی، مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از حمایت اتاق ایران از موسسه خیریه کهریزک در راستای مسولیت اجتماعی خود خبر داد.

خامنوی با اعلام این خبر افزود: در وضعیت متاثر از همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، بسیاری از خیریه ها و موسسات مردم نهاد بخش بزرگی از منابع درآمدی خود از محل کمک های مردمی را از دست داده اند و در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند. آن هم در موقعیتی که میزان مراجعات به این سازمان‌ها برای دریافت کمک ها، چند برابر شده است.

او افزود: پیرو تصمیم رئیسه اتاق ایران برای کمک به موسسه خیریه کهریزک، مبلغ ۲ میلیارد ریال از محل منابع اتاق ایران اختصاص و به حساب این موسسه واریز شد.

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار با اشاره به حمایت ابرار از شبکه ملی کمک و اعطای کمک‌های مالی برای حمایت از کودکان کار در شرایط متاثر از کرونا، حمایت هدفمند از موسسات خیریه و مردم نهاد را یکی از رویکردهای اتاق در ایفای مسئولیت اجتماعی‌اش دانست و گفت: بر این باوریم که موسسات خیریه و مردم نهاد شناخته شده، باسابقه و همچنین کارآمد، محل مناسبی برای حمایت از افراد و گروه‌های آسیب‌پذیر هستند. در این راستا، ایجاد شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری یکی از فعالیت‌هایی است به همت و حمایت‌های مادی و معنوی اتاق ایران و جامعه نیکوکاری ابرار، در چند سال گذشته به انجام رسیده است.

علی اصغر خامنوی برقراری تعامل بیشتر میان فعالان اقتصادی بخش خصوصی و موسسات خیریه و مردم نهاد با تاکید بر کارآفرینان اجتماعی را یکی از برنامه های ابرار در دوره نهم هیات نمایندگان اتاق ایران معرفی کرد و افزود: در تعامل با کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران درصدد هستیم با طراحی پلت فرم مسئولیت اجتماعی، به نحوی هدفمند، تعاملات میان فعالان اقتصادی و موسسات مردم نهاد، سازمان‌های غیردولتی و خیریه‌ها را برقرار سازیم.

خامنوی خلق اثر اجتماعی بیشتر را هدف اصلی اینگونه تعاملات معرفی کرد.

کد خبر: ۲۴٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha