۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
آبرسانی به ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان
مدیرعامل آبفای زنجان خبر داد؛

آبرسانی به ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

زنجان- مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی هدف گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جز قاسمی گفت: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جز استان‌ های پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تا کنون دو هزار واحد مسکونی را آبرسانی و بیش از شش هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب هستند.

وی افزود: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی هدف گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تا کنون انشعاب فاضلاب یک هزار و ۴۴ واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک‌ های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک‌ های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد که بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

جزقاسمی افزود: افزون بر شهرک‌ های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر شهر زنجان، در تمامی شهرستانهای استان زنجان نیز در دست اجرا قرار دارد که کار آبرسانی به این واحدها با اولویت در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

جزقاسمی بیان کرد: پیش از این نیز عملیات آبرسانی به بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شده است.

کد خبر: ۲۴۹٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha