استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه چرم و کفش ایرانی
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران اعلام کرد

استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه چرم و کفش ایرانی

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، از استقبال خوب تولیدکنندگان خارجی از دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش بازار، رسول شجری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته افزود: یکی از نزدیک‌ترین راه‌های توسعه صنعت، برگزاری نمایشگاه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها ست ضمن اینکه با برپایی این گونه نمایشگاهها، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داخلی و کشورهای خارجی رو در روی هم قرار می‌گیرند و زمینه خوبی برای تبادل اطلاعات و ایجاد رقابت می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ۱۲ سال گذشته که این نمایشگاه برپا شده است، تحول بزرگی در صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته بوجود آورده ضمن اینکه امسال کشورهای خارجی از جمله ایتالیا برای حضور در نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته استقبال بیشتری نشان دادند.

شجری در خصوص کیفیت کالاهای ایرانی و جایگاه این صنعت در بازارهای رقابتی با بیان اینکه امروزه ماشین آلات و فناوری‌های روز دنیا، در پیشرفت صنایع خیلی موثر هستند گفت: با تجمیع شدن واحدهای تولیدی این صنعت در شهرک‌های صنعتی، واحدهای بزرگی در این صنعت به وجود آمده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی کوچک کیف و کفش در گذشته در داخل شهرها فعالیت می‌کردند، اما هم اکنون این واحدها در چند شهرک صنعتی کشور مستقر و فعالیت می‌کنند ضمن اینکه با حمایت‌های دولت هم اکنون شرایط خوبی در این شهرک‌ها حاکم است که امیدواریم حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

مسئول اتحادیه کفاشان دست دوز تهران اضافه کرد: انتظار داریم تا ۵ سال آینده در این صنعت به حداقل یک میلیارد دلار صادرات برسیم که هم اکنون فاصله زیادی با این عدد داریم.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha