۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
۶ هزار شغل در ایلام ثبت شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۶ هزار شغل در ایلام ثبت شد

ایلام- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در سال جاری شش هزار و ۴۳ شغل در بخش های مختلف استان ثبت شده است.

نورالدین الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعهد اشتغال استان ایلام در سال جاری هشت هزار و ۸۵۹ ثبت اشتغال است که تاکنون شش هزار و ۴۳ ثبت اشتغال در همه بخش های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی توسط دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات اقتصادی ثبت شده است.

وی در ادامه به‌ تشریح سند توسعه تعاون طی چشم انداز ۱۰ ساله پرداخت و گفت: آموزش و ترویج فرهنگ تعاون، بهبود فضای کسب و کار در بخش تعاون، توسعه عدالت اجتماعی، افزایش سطح اشتغال مولد، جذب سرمایه گذاری و جذب حداقل ۱۵ درصد حجم نقدینگی کشور در طرح های بومی و ملی تعاونی و افزایش سه بخش تعاون به ۲۵ درصد از تولید ناخالص ملی، اولویت واگذاری امور تصدیگری به بخش تعاون از جمله اهداف این سند است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، تلاش کنند که سقف تخصصی تسهیلات تبصره ۱۸ را در مدت باقی مانده تا پایان سال به صاحبان طرح ها و متقاضیان واحد شرایط پرداخت شود.

الیاسی گفت: متقاضیان با دستگاه‌های اجرایی در سامانه احیاء اقدام به بارگذاری طرح‌های سرمایه‌گذاری کنند و در این راستا چنانچه مشمول دریافت تسهیلات باشند تا سقف ۵۰ میلیارد ریال می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha