۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
جزئیات حادثه در پالایشگاه گاز پارسیان اعلام شد

جزئیات حادثه در پالایشگاه گاز پارسیان اعلام شد

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان جزئیات حادثه در این مجموعه و درگذشت یکی از کارکنان را تشریح کرد.

به گزارش بازار، محمدحسین بهزادی توضیح داد: عملیات تعمیرات اساسی به‌عنوان فرآیندی پیشگیرانه برای افزایش قابلیت اطمینان و سطح دسترس‌پذیری تجهیزات و ظرفیت تولید واحدهای عملیاتی است و این مأموریت و رسالت با هدف خدمت‌رسانی به مردم پیش از آغاز فصل سرد سال از سوی کارکنان جهادگر شاغل در صنعت گاز انجام می‌شود.

وی افزود: متأسفانه صبح روز جمعه (۲۱ مهرماه) در حین تعمیر مشعل پالایشگاه و در اثر انفجار جزئی و لحظه‌ای، یک نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری فعال در عملیات تعمیرات اساسی دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان ادامه داد: با کمال تأسف، با وجود حضور به‌موقع و تلاش فراوان همکاران تیم پزشکی و ایمنی و آتش نشانی مستقر در محل حادثه، یکی از کارکنان متخصص، خدوم و ساعی مربوط به پیمانکار تعمیرات اساسی در راه خدمت‌رسانی به مردم در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرد و پالایشگاه پارسیان را در غم و اندوه فرو برد و بی‌شک خدمت صادقانه و ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همکاران، جاودانه و ماندگار خواهد بود.

بهزادی ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و دیگر همکاران اعلام کرد: بررسی علل وقوع این حادثه از سوی گروهی متخصص از اچ‌اس‌ئی وزارت نفت در حال انجام است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha