۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
 اجرای طرح آبرسانی به ابهر و خرمدره ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

اجرای طرح آبرسانی به ابهر و خرمدره ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، به اجرای طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره اشاره کرد و گفت:  این طرح تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، علیرضا جزء قاسمی، به اجرای طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره اشاره کرد و گفت:  این طرح تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: اجرای عملیات احداث خطوط انتقال آب به شهرهای ابهر و خرمدره  به اتمام رسیده و در صورت احداث مخازن آب، خطوط جمع آوری چاه‌ها و اجرای سیستم تله متری، اجرای طرح آبرسانی به این دو شهر تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: بخش‌های اجرا شده از طرح آبرسانی به این دو شهر در مدار بهره برداری می‌باشد و در حال حاضر بیش از ۶ میلیون متر مکعب از آب شرب بهداشتی دو شهر ابهر و خرمدره از تصفیه خانه تامین می شود. 

جزء قاسمی به طرح‌های فاضلاب منطقه ابهر رود اشاره کرده و گفت: طرح فاضلاب شهرهای ابهر و خرمدره به مرحله اجرایی رسیده و انجام مطالعات اجرای طرح فاضلاب در شهرهای هیدج و صائین قلعه نیز در فازهای اول و دوم انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه های آب استان زنجان در سال ۹۸ با رشد ۲۳ درصدی به بیش از ۱۴۴ هزار متر مکعب در شبانه روز رسیده است.

کد خبر: ۲۴٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha