۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
برگزاری جلسه برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش
رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

برگزاری جلسه برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه‌ای برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش با حضور وزیر و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش بازار، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما موظفیم به مشکلات جامعه بپردازیم، گفت: این مشکلات متوقف نشده است و باید علیرغم زمان بررسی برنامه به آنها اشاره کنیم، به عنوان مثال مشکل مدارس آموزش و پرورش هنوز حل نشده است و از شما خواهش می‌کنم از نمایندگان استمزاج کنید و ببینید این مشکلات چه وضعی دارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس افزود: هر مدرسه‌ای که می‌بینیم مشکل دارد، ضمن کمبود معلم در پذیرش آموزگار افراط و تفریط‌هایی صورت می‌گیرد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید بعداً باید مجلس به آن ورود کند و نکته بعد این است که در موضوع خدمتگزار مدارس نیز مشکلات زیادی وجود دارد و این سوال مطرح است که در ۳ ماه تعطیلات مدارس مدیران آموزش و پرورش آیا خواب بودند که تازه به فکر دنبال کردن مسائل افتاده‌اند.

وی ادامه داد: وضعیت اسفباری در حوزه آموزش و پرورش داریم و سازمان امور استخدامی نیز سالیان سال به آموزش و پرورش ظلم کرده است و شناخت درستی نیز از آموزش و پرورش وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: روز گذشته نیز در خصوص مشکلات آموزش و پرورش صحبت شد و مقرر شد حتماً به صورت جداگانه و به صورت غیررسمی و جدا از برنامه جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش برگزار کنیم و این جلسه در حال تنظیم است و گزارش نظارتی آن نیز در حال آماده شدن است و حتما سازمان امور استخدامی را در این جلسه دعوت می کنیم و در تلاشیم روز یکشنبه این جلسه را پیگیری کنیم.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha