۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
برنامه‌ریزی برای افزایش تولیدات کشاورزی کرمانشاه به ۶میلیون تن در سال
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

برنامه‌ریزی برای افزایش تولیدات کشاورزی کرمانشاه به ۶میلیون تن در سال

کرمانشاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: براساس برنامه‌ای سه ساله تولیدات کشاورزی استان از چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تن به شش میلیون تن افزایش می‌یابد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی  جهاد کشاورزی کرمانشاه، نوربخش حاتمی با بیان اینکه در سال زراعی ۹۷-۹۸ حدود ۴۰۰ هزار تن از این افزایش تولید محقق شده، گفت: برای امسال نیز ۳۲ پروژه در راستای جهش تولید برنامه‌ریزی شده که سبب افزایش ۵۰۰ هزار تنی در تولیدات می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع براساس برنامه‌ای سه ساله تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه از چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تن به شش میلیون تن افزایش می‌یابد.

حاتمی با اشاره به اینکه در برنامه تدوین شده این سازمان سه موضوع مهم پایداری تولید، حفظ منابع استراتژیک و اشتغالزایی و درآمدزایی مدنظر است، افزود: در این برنامه سه ساله اشتغالزایی ۶۲ هزار نفر به صورت مستقیم برنامه‌ریزی شده است.

وی از ایجاد شغل مستقیم و پایدار برای ۱۰ هزار نفر در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال ۹۸ جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغالزایی معرفی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه همچنین تصریح کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد تولیدی تصرف شده توسط بانک به چرخه تولید بازگشت و ۶۴ واحد راکد و نیمه‌فعال در حوزه کشاورزی نیز مجددا فعال شده است.
کد خبر: ۲۴٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha