۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
امضای توافقنامه تبادل ترافیک هوایی بین تهران و بغداد

امضای توافقنامه تبادل ترافیک هوایی بین تهران و بغداد

سرپرست اداره‌ کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از امضای توافقنامه تبادل ترافیک هوایی (LOA) بین مراکز کنترل تهران و بغداد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، احمد نیکنام با اشاره به توافق تبادل ترافیک هوایی (LOA) بین مراکز کنترل تهران و بغداد افزود: نشست بررسی این تفاهمنامه با حضور مسئولانی از کنترل ترافیک هوایی کشور عراق، سازمان هواپیمایی کشوری و اداره کل کنترل ترافیک هوایی ایران در دفتر معاون عملیاتی هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد که در آن، همه مفاد این تفاهمنامه پس از تبادل نظر و رفع نواقص موجود، این تفاهمنامه برای تایید نهایی و به‌ منظور استفاده در نقاط تبادل ترافیک هوایی بین دو کشور به امضای اینجانب و همچنین "علی نعیم عباس" مدیرکل کنترل ترافیک هوایی عراق رسید.

وی درباره نتایج این تفاهمنامه اظهار کرد: نحوه تبادل ترافیک هوایی بر اساس آخرین شرایط ترافیکی مورد بازنگری قرار گرفت و به‌روزرسانی شد. همچنین این توافقنامه بر اساس آخرین استانداردها و شرایط ترافیک هوایی حاضر تنظیم شده است و بنابراین باعث تسهیل در کنترل ترافیک بین دو کشور و باعث افزایش ایمنی خواهد شد.

به گفته سرپرست اداره‌ کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، زمان اجرای این تفاهم نامه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۹٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha