۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
جذب سرمایه‌گذار در مناطق تقاضا محور اولویت سازمان صنایع کوچک
سرپرست سازمان صنایع کوچک اعلام کرد

جذب سرمایه‌گذار در مناطق تقاضا محور اولویت سازمان صنایع کوچک

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ظرفیت‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار در مناطق تقاضا محور از راهبردهای اصلی این سازمان است.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی شهرک صنعتی سروستان۲ افزود: تأمین زیرساخت‌های آب و برق در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار دارد و ما در سطح این سازمان حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم شاهد شتاب در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی هستیم گفت:در این مدت طرح‌هایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه بر اساس قانون تامین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک‌های صنعتی در برعهده دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان است افزود: باتوجه به محدودیت‌های اعتباری دستگاه‌ها و برای تسریع در تامین خدمات، بخشی از این اعتبارات از منابع شرکت‌های شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

مقیمی با اشاره به انعقاد قرارداد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با شرکت برق منطقه‌ای فارس برای احداث پست برق باظرفیت ۵۰ مگاوات به منظور تامین برق پایدار این شهرک صنعتی گفت: امیدواریم شرکت برق منطقه‌ای فارس ضمن سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح، برق مورد نیاز واحدهای این شهرک صنعتی را تامین کند.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از مذاکرات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با آب منطقه‌ای و آبفای شیراز برای اجرای طرح انتقال پساب به سروستان گفت: باتوجه به اینکه بخشی از طرح در سال‌های گذشته از محل تصفیه خانه شماره یک شیراز توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس اجرا شده و پساب در بخش‌های صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، توافقات اولیه برای اختصاص ۱۵۰ لیتر برثانیه از پساب برای مصارف غیر شرب شهرک صنعتی صورت گرفته و امیدواریم این طرح با مشارکت بخش‌های صنعت و کشاورزی اجرایی شود.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha