۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان وضعیت مطلوبی دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان وضعیت مطلوبی دارد

زنجان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و طرح به خوبی جلو می رود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، محمد علی زهره ای، با بیان اینکه شعار مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل است، گفت: خوشبختانه اقدمات لازم در این خصوص توسط وزیر راه و شهرسازی با جدیت در حال انجام بوده و کارهای خوبی هم انجام گرفته است.

وی ابراز داشت: برنامه ریزی های لازم در خصوص این دو مقوله مهم در تمام ادارات راه و شهرسازی استانها در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه وظیفه مدیران تأمین معیشت و تقویت زندگی کارکنان وزارت راه و شهرسازی است، گفت: هدف بنده از سفر به استانها، شناخت مشکلات و نشستن پای درد دل و شنیدن نقطه نظرات همکاران و آسیب شناسی است.

زهره ای، با اشاره به اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، افزود: خوشبختانه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با مدیریت مدبرانه خود و همکاری دیگر ارگان ها توانستند این طرح را به خوبی جلو ببرند و در سطح کشور سرآمد باشند.

وی افزود: امیدواریم با تعامل و هم افزایی تمام ارگان ها در استان زنجان طرح نهضت ملی مسکن با برنامه ریزی و مدیریت جلو برود تا مردم در حوزه مسکن بهترین شرایط را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،در پایان بیان داشت: خوشبختانه با همدلی و هم افزایی که بین مدیران استان زنجان وجود دارد باعث شده تا این استان در اجرای طرح مهم نهضت ملی مسکن در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 0
      کجا وضعیت مطلوبی داره بیچاره مردم پول که داشتن دادن به مسکن ..هنوز آماده نیست.الانه پول پیش هم تموم شده مردم دربه در خونه ارزون قیمت میگردن .پیدا نمکنن.دعوای نداری تو خونه ها سر به فلک کشیده...آری به نظر خودتون مطلوب