۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
تدوین نظام‌نامه مدیریت مشارکتی آب باتوجه به دیدگاه کشاورزان
دبیر کارگروه سرمایه‌گذاری مدیریت منابع آب عنوان کرد

تدوین نظام‌نامه مدیریت مشارکتی آب باتوجه به دیدگاه کشاورزان

دبیر کارگروه سرمایه‌گذاری و تسهیل‌گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب گفت: نظام‌نامه مدیریت مشارکتی آب با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و با در نظرگرفتن دیدگاه کشاورزان و تعاونی‌های روستایی تدوین می‌شود.

به گزارش بازار، فرهاد پاک‌نیا روز پنجشنبه به تکلیف مجلس شورای اسلامی به وزارت نیرو در لایحه برنامه هفتم توسعه برای استقرار مدیریت مشارکتی آب در آبخوان‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با این مصوبه وزارت نیرو یک‌سال فرصت دارد تا نظام‌نامه‌ای به منظور استقرار مدیریت مشارکتی آب در هر یک از آبخوان‌های کشور را تدوین و اجرایی کند.

وی با تأکید بر استفاده از نظر کارشناسان مربوطه و به خصوص کشاورزان در مراحل تنظیم این نظام‌نامه تصریح کرد: حتماً در تنظیم نظام‌نامه به دیدگاه کشاورزان و تعاونی‌های روستایی توجه می شود.

دبیر کارگروه سرمایه‌گذاری و تسهیل‌گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب افزود: با توجه به مسوولیتی که کارگروه سرمایه‌گذاری و تسهیل‌گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب در این خصوص دارد، با ابلاغ این مصوبه و با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت نسبت به تنظیم نظام‌نامه اقدام می‌شود.

به گزارش ایرنا، لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور ۲۸ خرداد امسال، از سوی رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان نمایندگان در جلسه علنی روز دوشنبه، سوم مهر ۱۴۰۲ پس از بررسی گزارش کمیسیون تلفیق، به رأی گذاشته شد که به تصویب اکثریت نمایندگان رسید و سپس مجلس بررسی جزییات لایحه برنامه را شروع کرد.

بر این اساس، در جلسات علنی روزهای اخیر، لوایح مختلفی درخصوص جنبه‌های متفاوت مدیریت منابع آب کشور در بخش‌های مختلف به تصویب نمایندگان مردم در خانه ملت رسید.

کد خبر: ۲۴۸٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha