۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
مطالبات فرهنگیان توسط دولت سیزدهم در حال پیگیری و انجام است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مطالبات فرهنگیان توسط دولت سیزدهم در حال پیگیری و انجام است

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از ادله تمجید رهبری از دولت سیزدهم این بود که این دولت امروز را فدای فردا نکرده است و مشکلات فراوان پیش روی مردم در شُرف حل‌شدن است.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی در آیین «قدرِ استاد» که به‌منظور بزرگداشت و تجلیل از «استاد حاج علی مشاهیری» در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد شهر یزد برگزار شد، با اشاره دوران شاگردی در محضر این استاد بزرگ گفت: رفتار استاد حاج علی مشاهیری در دوران تحصیل ما پدرانه بود.

وی افزود: سبک مدیریتی استاد مشاهیری جهادی، انقلابی و ساده‌زیستانه و منش اصلی استاد عزیز ما، انسان‌سازی و مدیر پروری بود.

مرتضوی، استاد مشاهیری را مظهر عدالت در محیط علم و دانش دانست و اظهار داشت: استاد با رفتارش دانشجویان و دانش‌آموزان را تربیت می‌کرد.

وی افزود: در محفل درس ایشان دانشجویان بسیاری به‌سمت جبهه رهسپار شدند و شخصیت‌هایی را پرورش دادند که به توحید معقتد بودند و می‌دانستند که عالم محضر خداست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم ضمن اعلام محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه زنان و کودکان بی‌دفاع کشور فلسطین گفت: رشادت‌های مردم مظلوم فلسطین در علمیات طوفان‌الاقصی در بیت‌المقدس قابل تقدیر و ستایش است.

وی تأکید کرد: طوفان فلسطینی‌ها نتیجه جنایت‌های اسرائیل غاصب در طول تاریخ مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

مرتضوی تصریح کرد: مردمی که جرم‌شان دفاع از دین‌شان، قبله اوّل مسلمین و دفاع از حق حیات است. دلیرمردان و شیرزنان فلسطینی جرم‌شان این است که اسرار هویدا کردند.

وی خطاب به مردم شریف استان یزد بیان کرد: بسیار مشتاق هستم در این مجلس بزرگ سلام‌های گرم و صمیمانه ریاست جمهوری اسلامی ایران را خدمت مردم عزیز و بزرگ دارالعباده یزد و به‌ویژه قشر فرهیخته فرهنگیان ابلاغ نمایم.

وزیر تعاون با اشاره به اشاره تلاش جامعه فرهنگیان کشور در عرصه تعلیم و تربیت نسل‌های آینده کشور اضافه کرد: دغدغه‌ها و مطالبات جامعه شریف فرهنگیان توسط ریاست محترم جمهور و دولت مردمی سیزدهم در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از ادله تمجید رهبری از دولت سیزدهم این بود که این دولت امروز را فدای فردا نکرده است و مشکلات فراوان پیش روی مردم با تدابیر ویژه مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان در شُرف حل‌شدن است.

مرتضوی، سیاست اصلی دولت سیزدهم را خدمت بدون منت به مردم و صداقت عنوان کرد و گفت: در دولت مردمی سیزدهم در بحث اشتغال، توسعه دیپلماسی، معیشت مردم و مسکن اقدامات مؤثری انجام شده است.

در پایان این مراسم، لوح یادبودی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استاد علی مشاهیری به پاس یک عمر تعلیم و تربیت فرزندان ایران‌زمین اهداء شد.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha