۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
دیاکو سایت مرجع فروش تلویزیون شهری ویدئو وال و تابلو روان

دیاکو سایت مرجع فروش تلویزیون شهری ویدئو وال و تابلو روان

به احتمال زیاد شما هم بارها تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه و متفاوتی را در مکان‌های رفت و آمد عمومی مانند بزرگراه‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و غیره دیده‌اید.

به گزارش بازار، به احتمال زیاد شما هم بارها تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه و متفاوتی را در مکان‌های رفت و آمد عمومی مانند بزرگراه‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و غیره دیده‌اید. این تابلوها به صورت غیرمستقیم تمرکز شما را به خود جلب کرده‌اند و ناخودآگاه در حافظه شما نقش بسته‌اند. اگر جز صاحبان کسب و کار باشید بی‌شک به این نتیجه رسیده‎اید که تبلیغات متنوع و خلاقانه بهترین راه برای افزایش سود و کسب درآمد است. یکی از این روش‌های نوآورانه در تبلیغات، استفاده از تلویزیون شهری و تابلوهای روان است. حال سوالی که پیش می‌آید این است که تابلوهای روان و تلویزیون‌های شهری را از کجا تهیه کنیم تا علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و بتواند مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار شما جذب کند؟

برای پاسخ به این سوال و سوالات مشابه در این مقاله بر آن شدیم که مجموعه معتبر و حرفه‌ای دیاکو را به شما معرفی کنیم که تجربه‌ای درخشان در این حوزه دارد. در ادامه توضیحات کامل‌تری درباره این مجموعه در اختیارتان قرار می‌دهیم، در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی مجموعه دیاکو

بهتر است پیش از معرفی محصولات و خدمات، آشنایی کاملی از این مجموعه در اختیارتان قرار دهیم. دیاکو یکی از مجموعه‌های جوانی است که از سال 1390 فعالیت خود را در چند بخش مختلف آغاز کرده و تیمی متفکر و جوان با آگاهی کامل مدیریت آن را به عهده گرفته‌اند. این مجموعه از دپارتمان‌های مختلفی همچون الکترونیک، هوشمند سازی، روباتیک، سیستم‌های نظارتی و امنیتی تشکیل شده است که هر یک عملکردهای گوناگونی را برعهده گرفته‌اند. دپارتمان روبایتک جز دپارتمان‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند. از این موارد می‌توان به کسب مقام‌های مختلف در مسابقات کشوری و ورود به اردوی تیم ملی روباتیک ایران برای شرکت در مسابقات جهانی برزیل اشاره کرد.

فعالیت‌های این مجموعه در این موارد خلاصه نمی‌شود، زیرا در سال‌های آتی با توجه به تجربیات و مهارت‌هایی که هر بخش کسب کرده بود گام جدیدی در این حوزه برداشته شد. دیاکو به صورت تخصصی تمرکز خود را بر روی صنعت نمایشگرهای ال ای دی گذاشت. اکنون گروه صنعتی دیاکو را با برند دیاکو ال ای دی می‌شناسند که مشتریان بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان را شیفته محصولات خود کرده است.

دیاکو سایت مرجع فروش تلویزیون شهری ویدئو وال و تابلو روان

این مجموعه به عنوان جوان‌ترین گروه صنعتی شناخته می‌شود. از دیگر موفقیت‌های این مجموعه می‌توان به حضور در نمایشگاه‌های صنعت تبلیغات و بازاریابی در سال‌های 1400 و 1401 اشاره کرد. همچنین دیاکو توانست در سال 1402 در نمایشگاه صنعت و ساختمان نیز حضور داشته باشد. تمامی این موارد نشان از معتبر بودن این مجموعه بوده و باعث شناخته شدن دیاکو در عرصه داخلی و جهانی شده است.

دیاکو برای راحتی مشتریان خود اقدام به طراحی و راه اندازی پلتفرمی جامع کرده است که تمامی محصولات خود را در آن به فروش می‌رساند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه اطلاعات کامل و جامعی از محصولات متنوع به دست آورده و با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید محصول کنید.

نوآوری‌های مجموعه دیاکو ال ای دی

از مواردی که باعث متفاوت شدن این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها شده است، می‌توان به خلاقانه و نوآورانه بودن محصولات اشاره کرد. به عنوان مثال این مجموعه برای اولین بار بیلبورد سه بعدی را در ایران در نمایشگاه صنعت تبلیغات 1401 تولید و رونمایی کرد. بیلبورد سه بعدی محصولی جدید  جذاب است که با استفاده از چشم غیرمسلح نیز تصاویر خلاقانه را به نمایش می‌گذارد. این بیلبوردها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیننده این گونه فکر می‌کند که تصویر از بیلبورد در حال حرکت به بیرون است. این بیلبوردها در مکان‌های مختلفی قابل استفاده هستند و با توجه به تازگی و محتوای جذابی که دارند چشم هر رهگذری را می‌ربایند. شما می‌توانید با توجه به فضایی که قصد تبلیغ در آن را دارید، بیلبوردی سه بعدی از مجموعه دیاکو سفارش دهید. بعد از سفارش محصول خود متوجه تغییر شگفت در خرید و فروش‌ها و جذب مشتریان خواهید شد.

نمایشگرهای ال ای دی و تلویزیون‌های شهری مجموعه دیاکو از جمله محصولاتی هستند که باعث موفقیت و شناخته شدن این گروه صنعتی جوان شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز تلویزیون شهری داخلی یا خارجی در ابعاد و کیفیت‌های مختلف از این مجموعه معتبر سفارش دهید.

محصولات دیاکو ال ای دی

دیاکو سایت مرجع فروش تلویزیون شهری ویدئو وال و تابلو روان

دیاکو علاوه بر محصولات تبلیغاتی قطعات مورد نیاز و الکتریکی بسیاری را برای فروش آماده کرده‌است که می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌ها را مشاهده کنید. از جمله محصولات موجود در سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ملزومات تلویزیون‌های شهری و تابلوهای روان مانند: پکیج قطعات تابلو روان، ماژول،کابل‌های رابط و تبدیل، لوازم جانبی، ابزار و تجهیزات، قاب و کابینت تلویزیون شهری و غیره
  • محصولات آماده مانند: ویدیو وال، تلویزیون شهری، نمایشگر سه بعدی، استیج رقص و تلویزیون رنتال و غیره
  • انواع نمایشگرهای ال ای دی همانند: تلویزیون سه بعدی، ویدیو مپینگ، نمایشگر ال ای دی منعطف و غیره.

خدمات پس از فروش دیاکو led

این مجموعه محصولات با کیفیت و درجه یکی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود کنید. برای اطمینان بیشتر این مجموعه گارانتی معتبر دیاکو سرویس را بر روی تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد. همه محصولات دارای ضمانت مرجوعی نیز هستند که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان معتبر مجموعه دیاکو در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مقاله با یکی از معتبرترین و جوان‌ترین گروه‌های صنعتی یعنی دیاکو آشنا شدید. در این مطلب سعی شد به صورت خلاصه توضیحاتی از فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه در اختیار شما قرار گیرد. شما می‌توانید برای تبلیغ کسب و کار خود با خیال راحت به دیاکو اعتماد کرده و منتظر نتایج عالی و پرسود تبلیغ خود باشید.

وبسایت دیاکو:www.diacoled.com

تماس : 09128756535

کد خبر: ۲۴۸٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha