۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
بهترین عینک فروشی های رشت

بهترین عینک فروشی های رشت

انتخاب بهترین عینک فروشی رشت با توجه به تنوع بالای عینک فروشی‌های این شهر، کار دشواری است.

به گزارش بازار، انتخاب بهترین عینک فروشی رشت با توجه به تنوع بالای عینک فروشی‌های این شهر، کار دشواری است. عواملی مانند کیفیت و تنوع محصولات، قیمت و خدمات پس از فروش جزء مواردی هستند که یک فروشگاه را از سایرین متمایز می‌کنند.

عینک فروشی مطهری رشت

علاوه بر این وجود مدل‌های به‌روز از برندهای مشهور نیز برای اغلب افراد بسیار حائز اهمیت است. در اینجا قصد داریم با لیست بهترین عینک فروشی رشت آشنا شویم که به این عوامل توجه داشته اند.  اگر به دنبال خرید عینک رشت هستید، با ما همراه باشید. اگر قصد خرید عینک، در خیابان مطهری رشت ( عینک فروشی مطهری رشت)  را دارید عینک ساحل بهترین گزینه برای شما می باشد.

آشنایی با بهترین عینک فروشی رشت برای خرید انواع عینک

انتخاب عینک مناسب از جمله مهم‌ترین نکاتی است که همواره باید به آن توجه شود. عینک مناسب نه تنها به بهبود دید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند بر زیبایی چهره نیز تأثیر بگذارد. با توجه به تنوع عینک‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین عینک فروشی در رشت می‌تواند دشوار باشد.

عینک فروشی در رشت

از آنجا که تعداد عینک فروشی‌های رشت بسیار زیاد است، این موضوع خریداران را دچار سردرگمی می‌کند. به همین منظور در اینجا با لیستی از بهترین عینک فروشی‌های شهر رشت آشنا می‌شویم تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با فروشگاه‌های عینک فروشی رشت و کیفیت خدمات آن‌ها، لیست زیر را بررسی نمایید.

بهترین عینک فروشی های رشت

  1. عینک ساحل

در صدر لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک ساحل قرار دارد. عینک ساحل معروف‌ترین عینک فروشی رشت است و دو شعبه در شهر رشت دارد. یکی از شعب آن واقع در چهارراه گلسار، برج دانا است و شعبه دیگر در خیابان مطهری واقع شده است.

این فروشگاه انواع عینک طبی، فریم‌های مد روز زنانه و مردانه، عینک آفتابی و لنزهای مرغوب را در برندهای مشهور جهانی عرضه می‌کند. بنابراین مجموعه‌ای کامل از برندهای پرطرفدار عینک در ساحل اپتیک، گردآوری شده است. از جمله برندهای عینک عرضه شده در این فروشگاه می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

برندهای عینک موجود در عینک ساحل

Dunhil

roberto Cavalli

titanflex

Villet vega

Silhouette

roy robson

Esprit

Trussardi

hum.

Mercedes benz

Dior

vistan

bogner

 

p+us

Davidoff

Chopard

prada

Elle

Gold & wood

D & G

Jaguar

 

Loop

Rayban

Esprit

Swarovski

Rodenstock

Lozza
 

Menrad

عینک ساحل با سال‌ها تجربه در خصوص ساخت و فروش انواع عینک‌های طبی و فروش لنزهای تماسی توانسته است دامنه وسیعی از عینک‌های مد روز را برای افراد تهیه نماید. به همین دلیل کلیه برندهای مشهور و کمیاب عینک طبی و آفتابی در این فروشگاه دیده می‌شود. عینک ساحل جزء معدود فروشگاه‌هایی است که با برند هویا ژاپن نیز همکاری می‌کند. عدسی‌هایی که با استفاده از تکنولوژی هویا ژاپن تولید می‌شوند، جزء بهترین عدسی‌های عینک به شمار می‌آیند.

 این مجموعه با وجود عینک‌های با کیفیت و برند، کادر حرفه‌ای و خدمات پس از فروش خود توانسته است در صدر لیست بهترین عینک فروشی رشت قرار بگیرد. عینک ساحل با مدیریت محمد حداد فرهمند همواره در تلاش بوده است از تکنولوژی روز دنیا در حوزه عدسی‌های طبی استفاده کند. این ویژگی آن را به فروشگاهی منحصر به فرد در رشت تبدیل کرده است. در این فروشگاه، اطلاعات مراجعین شامل نوع عدسی و فریم عینک در پرونده‌های الکترونیک ثبت می‌شود تا دسترسی به اطلاعات مشتری آسان‌تر انجام شود. علاوه بر این احتمال بروز خطا در هنگام برش عدسی نیز به حداقل ممکن برسد.

در کنار تمامی این ویژگی‌ها، کیفیت بالای انواع عینک، فریم‌های زیبا و خدمات عینک ساحل همواره توانسته است رضایت خاطر افراد را فراهم کند. بنابراین اگر به دنبال مجموعه‌ای کامل از عینک‌های زیبا، برند و با کیفیت همراه با خدمات اپتومتری حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما به شما خرید عینک از مجموعه ساحل است.

برای خرید عینک طبی رشت لینک و عینک آفتابی رشت لینک می‌توانید با اطمینان خاطر به این فروشگاه مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های درج شده ارتباط برقرار نمایید.

عینک ساحل در دو شعبه در دسترس شما خواهد بود:

  1. گیلان، رشت، چهارراه گلسار، برج دانا
  2. گیلان، رشت، چهارراه میکائیل، ابتدای مطهری

شماره‌های تماس:

  • شعبه گلسار: 01332131777
  • شعبه مطهری: 01333369576

بهترین عینک فروشی های رشت

  1. عینک البرز

در جایگاه دوم از لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک البرز قرار می‌گیرد. این فروشگاه واقع در رشت، بلوار نماز، روبروی دبیرستان دخترانه شاهد است. عینک البرز انواع عینک‌های طبی و فریم‌های به‌روز، عینک‌های آفتابی و لنز تماسی را در معرض فروش قرار داده است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید فریم مناسب صورت خود را به راحتی پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01332120507 تماس حاصل نمایید.

  1. عینک باران

عینک باران واقع در رشت، شهرک گلها، بلوار دیلمان در رده سوم از لیست بهترین عینک فروشی رشت قرار می‌گیرد. این مجموعه سعی کرده انواع عینک‌های طبی و آفتابی را در طرح به‌روز و متنوع در یک جا گرده آوری کند تا افراد با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهند. اگر برای خرید عینک دودی رشت به این فروشگاه مراجعه کنید با طرح‌های متنوع و متعددی از عینک دودی روبرو می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01332754624 تماس حاصل نمایید.

  1. عینک ماکان

در رده چهارم از لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک ماکان قرار دارد. عینک ماکان در رشت، خیابان مطهری واقع شده است. عینک ماکان انواع عینک طبی با فریم‌های زنانه و مردانه، عینک‌های آفتابی و لنزهای چشمی را به فروش می‌رساند. برای خرید عینک طبی رشت و انواع عینک آفتابی می‌توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید. با مراجعه به این فروشگاه با طیف وسیعی از فریم‌های عینک مواجه می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01332334763 تماس حاصل نمایید.

بهترین عینک فروشی های رشت

  1. چشم آرا

چشم آرا یکی دیگر از عینک فروشی‌های رشت است که در رده پنجم از لیست بهترین عینک فروشی رشت قرار می‌گیرد. چشم آرا در رشت، سیاهکل، خیابان امام، جنب فرمانداری واقع شده است. چشم آرا بیشتر در زمینه فروش عینک‌های طبی فعالیت می‌کند. افرادی که به دنبال خرید عینک طبی رشت هستند، می‌توانند با اطمینان خاطر به عینک چشم آرا مراجعه نمایند.

  1. عینک نورا (اپتومتریست الهام انتصاری)

در رده ششم از لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک نورا به مدیریت اپتومتریست الهام انتصاری قرار می‌گیرد. عینک نورا در رشت، گلسار، خیابان نواب واقع شده است. این فروشگاه خدمات اپتومتری و فروش عینک را همراه با هم ارائه می‌دهد. بنابراین انواع خدمات بینایی سنجی، ساخت عدسی، و فروش لنزهای تماسی را می‌توانید در عینک نورا دریافت نمایید. در نتیجه انواع عدسی‌های مرغوب به راحتی از طریق عینک نورا قابل سفارش است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01332116407 تماس حاصل نمایید.

  1. عینک پیمان (اپتومتریست علیرضا رفعتی فرد)

عینک پیمان با مدیریت اپتومتریست علیرضا رفعتی فرد در رده هفتم از لیست بهترین عینک فروشی رشت قرار می‌گیرد. عینک پیمان در رشت، محله مطهری، خیابان شهید عالمی واقع شده است. انواع عینک‌های طبی، لنزهای چشمی طبی و رنگی در زیباترین رنگ‌ها و عینک‌های آفتابی را می‌توان در این فروشگاه پیدا کرد. عینک پیمان ارسال عینک را به تمامی نقاط کشور انجام می‌دهد. بنابراین در هر منطقه‌ای که باشید می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01333332336 تماس حاصل نمایید.

  1. عینک تیرداد (اپتومتریست فاطمه میرجانی)

در رده هشتم از لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک تیرداد قرار می‌گیرد. این عینک فروشی در رشت، چهارراه گلسار، مجتمع پزشکان دانا در طبقه دهم واقع شده است. عینک تیرداد به مدیریت اپتومتریست فاطمه میرجانی اداره می‌شود. این فروشگاه انواع عینک‌های به روز در فریم‌های زنانه، مردانه و بچگانه را به فروش می‌رساند. انواع فریم‌های عینک زیبا و به روز برای خود یا فرزندتان را می‌توانید در این عینک فروشی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 01332125328 و 01332120660 تماس حاصل نمایید.

  1. عینک نور

عینک نور در رده نهم از لیست بهترین عینک فروشی رشت قرار می‌گیرد. این عینک فروشی با بیش از پنجاه سال سابقه، زیباترین عینک‌های طبی و دودی را به فروش می‌رساند. عینک نور در رشت خیابان علم الهدی واقع شده است. این فروشگاه سعی کرده انواع فریم‌های مد روز مناسب فرم‌های مختلف صورت را در یکجا گردآوری کند. بنابراین با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید فریم مناسب صورت خود را به راحتی پیدا کنید.

  1. عینک مهیار

در رده دهم از لیست بهترین عینک فروشی رشت، عینک مهیار قرار می‌گیرد. این عینک فروشی واقع در بلوار دیلمان نیز انواع عینک‌های آفتابی، طبی و لنزهای چشمی را به فروش می‌رساند. این مجموعه دارای تنوع بالایی از فریم‌های عینک طبی و آفتابی از برندهای معتبر داخلی و خارجی است. در نتیجه انواع مدل‌های جدید و متنوع عینک را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. معمولا مراجعین در هنگام خرید عینک با طیف وسیعی از فریم‌های عینک مهیار روبرو می‌شوند؛ به همین دلیل گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01342969 تماس حاصل نمایید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در اینجا با لیست بهترین عینک فروشی رشت آشنا شدیم و سعی کردیم با توجه به میزان کیفیت خدمات فروشگاه‌ها، آن‌ها رده بندی کنیم. با مراجعه به هر یک از فروشگاه‌های فوق می‌توانید انواع عینک‌های طبی، آفتابی و لنزهای تماسی را در بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

یک فروشگاه خوب علاوه بر تنوع و کیفیت محصول، باید از پرسنلی با تجربه نیز برخوردار باشد. کلیه فروشگاه‌های معرفی شده در این لیست از کادری حرفه‌ای برخوردارند که با انواع عینک آشنایی کافی دارند و می‌توانند افراد را در حین خرید عینک راهنمایی نمایند؛ بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • DE ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      سلام.به نظرم در انتخاب بهترینها کمی اجحاف شده. چون رده بندی بر اساس میزان رضایت اکثریت باید انجام بشه.