۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
خدمات نوین پست در خدمت مردم
معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد

خدمات نوین پست در خدمت مردم

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: شعار ما در شرکت های پست این است که پست، دفتر پست و خدمات پستی باید نزد مردم برود تا آن‌ها بدون اینکه زمان را از دست بدهند، خدمات پستی را به بهترین شکل دریافت کنند.

به گزارش بازار، محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران امروز -چهارشنبه- در مراسم افتتاح ناحیه پستی ایران‌مال و سرویس‌های نوین پستی گفت: این ناحیه پستی جایی است که قرار است به عنوان ویترینی از تکنولوژی‌های نوین پستی به آن نگاه کنیم و هر نوع فناوری جدید را ابتدا در این بخش مورد استفاده قرار بدهیم تا به بهترین دفتر ما از نظر به روز بودن تبدیل شود. پس از آن نیز الگویی که در این ناحیه اجرا شده است را به دفاتر دیگر منتقل می‌کنیم.

وی افزود: شعار ما این است که پست، دفتر پست و خدمات پستی باید نزد مردم برود تا آن‌ها بدون اینکه زمان را از دست بدهند یا بار ترافیکی را زیاد کنند، خدمات پستی را به بهترین شکل دریافت کنند.

لیائی افزود: در راستای عمل به این شعار، دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های توانمند دراز می‌کنیم تا با همراه شوند. امیدوارم همکاری که با این مجموعه به شکل تنگاتنگ شکل گرفته بتواند الگویی برای مجموعه‌های تجاری دیگر قرار بگیرد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: از فلکه صادقیه تا کرج هیچ منطقه پستی نداریم تمام تلاش ما این است که بتوانیم این ناحیه پستی را به یک منطقه پستی بزرگ تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سعی کردیم از آخرین دستاوردهای پستی در این ناحیه استفاده کنیم. در ناوگان پستی این ناحیه از «ون» های جدید استفاده شده است و امیدواریم در سال آینده شاهد تبدیل شدن این ناحیه پستی به یک منطقه پستی باشیم.

«محمد احمدی» معاون فنی شرکت ملی پست نیز در این مراسم گفت: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود دفتر پستی قبول و ناحیه توزیع مرسولات در منطقه ۲۲ است. تا امروز دفتر دولتی برای قبول و توزیع مرسولات در این منطقه نداشتیم. آنچه که به شکل ویژه حائز اهمیت است، شکل جدیدی از ارائه خدمات مبتنی بر فناوری و توسعه هوشمند در این مرکز است.

وی تاکید کرد: اینجا مجموعه‌ای از برندها و شرکت‌ها در حال کار هستند و ایجاد این شعبه می‌تواند تاثیر بسزایی بر عملکرد آنها داشته باشد. امیدوارم همکاران من در مجموعه شرکت پست نوع نگاه و دیدگاه‌شان برای ارائه خدمت متفاوت ببینند چرا که نوع زندگی مردم در ین منطقه متفاوت است و به طراحی‌های مخصوص این منطقه نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، «احمد قیومی» فرماندار تهران در مراسم افتتاح ناحیه پستی ایران‌مال و سرویس‌های نوین این ناحیه پستی گفت: تمام رونمایی‌هایی که نشان از گسترش ظرفیت پست در کشور دارد، نوید این را دارد که در آینده نزدیک خدمات شایسته‌تر و راهبردی‌تری به مردم ارائه شود. شرکت پست با تغییر راهبردهای خود به یکی از بهترین شرکت‌ها تبدیل شده که این با تلاش شبانه‌روزی مسوولان این حوزه به دست آمده است.

معاون استاندار تهران افزود: امسال اولین هفته فرهنگی تهران را پاس داشتیم. روز چهاردهم مهرماه روز تهران نامیده شده است. از این روز هفته فرهنگی تهران را آغاز کردیم و برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شد. وی گفت: به جرات می‌توان گفت که شرکت ملی پست ایران جزو برترین‌های جهان در این حوزه است و عزیزان ما در این شرکت هنوز به دنبال این هستند تا قله‌های رفیع‌تر را فتح کنند که این ویژگی خاص مدیران این مجموعه است.

وی گفت: که شرکت ملی پست ایران جزو برترین‌های جهان در این حوزه است و عزیزان ما در این شرکت هنوز به دنبال این هستند تا قله‌های رفیع‌تر را فتح کنند که این ویژگی خاص مدیران این مجموعه است.

کد خبر: ۲۴۸٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha