استعلام برخط و سریع سوابق خودروها از امروز
وزیر ارتباطات خبر داد

استعلام برخط و سریع سوابق خودروها از امروز

زارع پور، وزیر ارتباطات عصر روز گذشته در صفحه ویراست خود از اجرای سریع مصوبه «استعلام برخط سوابق خودروها»، یک هفته بعد از تصویب آن داده است.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ویراست خود در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبه «استعلام برخط سوابق خودروها» نوشته است: «اولین قدم برای اجرای آیین نامه مصوب هفته قبل دولت در مورد «استعلام برخط سوابق خودروها» به همت نیروی انتظامی، معاونت علمی وقوه قضاییه برداشته شد. ان شاءالله این زیرساخت تکمیل و طبق مصوبه از طریق سکوهای مورد تایید وزارت ارتباطات هم به کاربران ارائه خواهد شد. دستمریزاد به همه دست اندرکاران به خاطر سرعت عمل»

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۹ مهرماه در ویراست خود خبر از تایید یک موصبه داده و نوشته بود: «امروز در دولت، آیین نامه «جزء ۴ بند ک تبصره ۱۰ قانون بودجه» به تصویب رسید. دستگاه‌های ذیربط مکلف شدند که زیرساخت‌های لازم برای ارائه کلیه سوابق خودروها (نقل و انتقال، تصادفات، معاینه، گارانتی و ...) را از طریق سکوهای مورد تایید وزارت ارتباطات با رضایت طرفین معامله فراهم کنند. خدمتی نوین برای مردم عزیز.»

استعلام برخط و سریع سوابق خودروها از امروز

کد خبر: ۲۴۸٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha