صنعت فضایی ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد
وزیر ارتباطات:

صنعت فضایی ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد

زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به همت متخصصان جوان و نخبه کشورمان توانسته‌ایم در میان کشورهایی قرار بگیریم که در صنعت فضایی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش بازار، عیسی زارع‌پور شامگاه سه شنبه در جمع دانش‌آموزان دختر خبرنگار خبرگزاری پانا از سراسر کشور که در اردوی ملی آموزشی در اردوگاه شهید باهنر شرکت کرده بودند، حاضر شد.

وزیر ارتباطات در جمع صمیمی دانش آموزان به تشریح اقدامات و دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شبکه ارتباطی، توسعه دسترسی ارتباطی به ویژه در روستاها، صنعت فضایی پرداخت.

در جریان سخنان وزیر ارتباطات چند کلیپ در تشریح و تبیین حوزه‌های کاری وزارت ارتباطات از جمله توسعه شبکه ارتباطی مبتنی بر فیبر نوری و صنعت فضایی پخش شد که اطلاع و آگاهی دانش‌آموزان از توانمندی‌ها و دستاوردها به ویژه در صنعت فضایی و پرتاب ماهواره به فضا با تشویق‌های مکرر آنها همراه شد.

زارع‌پور در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه صنعت فضایی دارای سخت‌ترین استانداردها در میان سایر صنایع است، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی محدودیت‌ها و مشکلات، ما امروز به همت متخصصان جوان و نخبه کشورمان توانسته‌ایم در میان کشورهایی قرار بگیریم که در صنعت فضایی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

در خاتمه زارع‌پور به سوالات تعدادی از دانش‌آموزان پاسخ گفت و پس از ترک سالن در جمع دانش‌آموزان خبرنگاری قرار گرفت که علاقه‌مند بودند با وزیر ارتباطات مصاحبه کنند.

کد خبر: ۲۴۸٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha