۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش گلستان افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش گلستان افتتاح شد

گرگان- در مراسمی با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان در گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر سه شنبه، در مراسمی با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان در محل مجموعه اسکای مون شهرستان گرگان افتتاح و آغاز به کار کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان استان گلستان در محل مجموعه اسکای مون شهرستان گرگان افتتاح و راه اندازی شد.

درویش علی حسن زاده افزود: در این نمایشگاه ۲۵ تولید کننده فرش دستباف و تابلوفرش استان گلستان در قالب ۱۷ غرفه حضور دارند.

به گفته حسن زاده، هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان، بافندگان و فعالان فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان، حفظ این هنر صنعت، ارتباط تولیدکنندگان فرش دستباف و تابلو فرش استان با هم، بازاریابی و فروش و شناسایی بازار این هنر صنعت است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیان کرد: این نمایشگاه از امروز سه شنبه هجدهم مهر ماه تا روز جمعه بیست و یکم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ پذیرای علاقمندان به این هنر صنعت است.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha