۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

تنیس به عنوان یک فعالیت ورزشی شناخته شده با قدمتی حدود ۱۵۱سال توانسته است هواداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب نماید.

تنیس به عنوان یک فعالیت ورزشی شناخته شده با قدمتی حدود ۱۵۱سال توانسته است هواداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب نماید. ورزش تنیس یکی از بهترین ورزش ها برای بهبود متابولیسم و افزایش قدرت عضلات و انعطاف پذیری بدن میباشد.

کمپانی های مطرح بین المللی نظیر مرسدس بنز و ب ام و و کادلیاک همواره از حامی های اصلی برگزاری تورنمنت های تنیس در سراسر جهان بوده اند. این شرکت ها در مسابقات سطح بالا نظیر مسابقات ویمبلدون و اوپن یو اس و اوپن فرانس حضور جدی و سازنده ایی داشته اند.

چابکی و استقامت جزیی از خصوصیات یک بازیکن برنده میباشد . انتخاب ابزار مناسب نیز به برای موفقیت ضروری میباشد .

تیگو۷ پرو کراس اوور قابل اعتماد و محبوب بازار ایران یک ابزار مناسب برای سبک زندگی ماجراجویانه و چابک میباشد به مانند یک راکت عالی در رقابت تنیس یکی از عوامل برد بازیکن میباشد.

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

توجه به نیازهای سبک زندگی خانواده فونیکس همیشه از اولویت های این برند پریمیوم و محبوب میباشد که با نگاهی به کارنامه عملکرد فونیکس در حوضه مشتریان میتوان به برگزاری رویداد های جذابی نظیر مسابقات اختصاصی گلف و بولینگ و انجمن های تکنولوژی و غیره .. اشاره داشت.

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

برند فونیکس در آخرین رویداد ویژه مالکان این برند برای دومین بار لیگ تنیس تیگو ۷ پرو را در مجموعه تنیس هتل اسپیناس پالاس تهران با موفقیت برگزار نمود. در این رویداد اختصاصی شرکت کنند گان به رقابت با یکدیگر پرداخته و نفرات اول تا سوم پس از ساعت ها رقابت مشخص شده و کاپ قهرمانی فونیکس را از آن خود نموده اند.

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

همچنین گفتنی است یکی از نقات قوت تورنمنت اختصاصی فونیکس توجه به خانواده و سلامت خانواده میباشد که در این راستا دوره آموزش تهیه نوشیدنی و ماکتل سالم و سپس مسابقه میان شرکت کنند گان خانم برگزار شد. ایستگاه بررسی سلامتی فونیکس هم جز جدا نشدنی رویداد های ورزشی این برند پریمیوم میباشد.

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

فونیکس براساس تعهد به نیازهای جامعه مدرن امروزی، همواره به بازخورد و نظرات مالکان تیگو۷پرو برای تحقیق و توسعه به منظور معرفی نسخه های جدیدتر این مدل برای معرفی در بازار ایران در آینده مصمم میباشد.

تورنمنت بزرگ تنیس فونیکس برگزار شد

اگر از مالکان محصولات فونیکس هستید شما هم میتوانید با کلیک کردن در این لینک آمادگی خود را در عضویت در خانواده مشتریان فونیکس اعلام نمایید.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha