هوشمندسازی شبکه پستی کشور باید سرعت بگیرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

هوشمندسازی شبکه پستی کشور باید سرعت بگیرد

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: انتظار ما از همکاران پستی این است که شتاب در روند هوشمندسازی کامل شبکه پستی را در دستور کار خود قرار بدهند تا بتوانیم به مردم بگوییم این شبکه به شکل کامل هوشمند شده است.

به گزارش بازار، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در آیین رونمایی از چند پروژه پستی مصادف با روز جهانی پست گفت: شرکت ملی پست جزو معدود دستگاه‌هایی است که تعطیلی ندارند و در مراکز تجزیه نیز به صورت ۳ شیفت مشغول به کار هستند. مجموعه‌ای پرتلاش هستند و از همین طریق از تمام آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با اعلام اینکه ترافیک سالانه مرسولات پستی ۳۰۰ میلیون بسته است، افزود: هر بسته و نامه‌ای که وارد شبکه پستی کشور می‌شود، گره‌ای از مشکلات افراد باز می‌کند. درباره هوشمندسازی پست بارها صحبت کردیم و خوشحالیم که قدم‌هایی در این حوزه برداشته شده است. اما این روند باید شتاب بگیرد.

زارع‌پور ادامه داد: هوشمندسازی یعنی استفاده از تمام فناوری‌هایی که در این حوزه وجود دارد تا در تمامی مراحل هوشمند شویم. در افتتاحیه نمایشگاه پست گفتم که زمانی که مردم مرسوله را تحویل پست می‌دهند بتوانند زمان و روز دریافت را مشخص کند و در همان زمان تحویل بگیرد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: انتظار ما از همکاران پستی این است که شتاب در روند هوشمندسازی کامل شبکه پستی را در دستور کار خود قرار بدهند تا بتوانیم به مردم بگوییم این شبکه هوشمند شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پست پیشران اقتصاد دیجیتال کشور است. هر روز به تعداد کسب و کارهای هوشمند اضافه می‌شود و باید مسیر هوشمندسازی ما نیز سرعت بگیرد. اگر پست متحول شود حتما می‌تواند توسعه کسب و کارها را رقم بزند. این کار باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۴۸٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha