۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان :

آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به شکل تستی و به طور هم‌زمان در ۷۰ شهر خبر داد.

به گزراش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از آزمون‌ها طبق اطلاع‌رسانی پیشین دومین دوره در سال جاری است، گفت: داوطبان این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان می‌توانند در هفت رشته مهندسی عمران، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا شرکت داشته باشند.

وی همچنین اشاره کرد: ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال ۱۴۰۲ نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد.

مانی‌فر توضیح داد: در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در مجموع ۱۶۱ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از آنها مرد و ۳۵ هزار و ۳۰۰نفر زن هستند.

به گفته وی، آزمون نظام مهندسی ساختمان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشبنه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۸٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha