۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
خدمات درمانی تأمین اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار توسعه می‌یابد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار توسعه می‌یابد

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: سازمان برای توسعه خدمات و عمق‌بخشی به خدمات درمان مستقیم به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار عزم جدی دارد.

به‌گزارش بازار، میرهاشم موسوی در دوازدهمین جلسه شورای معاونان این سازمان با موضوع بررسی پروژه‌های عمرانی افزود: دوراندیشی، آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی متناسب با تعهدات جاری و آتی مبنای اصلی تحول در حوزه تأمین‌اجتماعی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: نباید یادمان برود که همه ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم و یکی از مهم‌ترین خدمات تأمین‌اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب درمانی است. از این جهت، اتمام به موقع پروژه‌های درمانی در سازمان تأمین‌اجتماعی در این دوره بسیار اهمیت دارد. توسعه زیرساختی مهم‌ترین مسئله در توسعه و عمق بخشی به خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی است و با تأمین زیرساخت‌های مناسب، جذب نیروی متخصص و تهیه تجهیزات و ارائه خدمات به مردم هم اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خطاب به معاونان و مدیران این سازمان گفت: باید درد مردم را درد خودمان بدانیم. راه تسکین و درمان درد مردم، ساخت و تکمیل به‌موقع پروژه‌های درمانی در حال اجراست که نقش زیرساختی دارند. از این جهت در کوتاهی‌ها و قصور، نباید با کسی تعارف داشته باشیم چون ما باید در قبال هزینه‌هایی که در تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود به مردم و به خدا پاسخگو باشیم. اینها اموال مردم است.

کد خبر: ۲۴۸٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha