۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
واگذاری امور اینچه‌برون به بخش خصوصی تحول‌آفرین است
مدیرعامل شرکت بافه سیم گلستان:

واگذاری امور اینچه‌برون به بخش خصوصی تحول‌آفرین است

گرگان- مظفری، مدیر عامل شرکت بافه سیم گلستان با اشاره به ضرورت برون‌سپاری مباحث مرتبط به منطقه آزاد اینچه برون به بخش غیردولتی گفت: واگذاری امور اینچه‌برون به بخش خصوص تحول‌آفرین است.

رسول مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تجربه ثابت کرده است که واگذاری امور اقتصادی به مجموعه‌های دولتی رهاوردهای کند و ناملموسی به همراه دارد؛ اگر به دنبال جهش و دگرگونی در حوزه مباحث اقتصادی گلستان هستیم باید به شکل واقعی به بخش خصوصی میدان دهیم.

مدیر عامل شرکت بافه سیم گلستان افزود: اگر مباحث حوزه اقتصادی و تولیدی به طور واقعی به بخش خصوصی سپرده شود اتفاقات خوبی رقم می خورد و شاهد شتاب در توسعه خواهیم بود.

مظفری گفت: اگر متولیان بخش دولتی بستر را برای حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی مهیا کنند می توانیم شاهد افق و چشم انداز بسیار روشنی در منطقه آزاد اینچه برون باشیم.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات فعلی فراروی منطقه آزاد اینچه برون نیازمند ورود جدی استاندار گلستان هستیم، تجربه ثابت کرده است که هر وقت استاندار گلستان مباحث و تنگناها را پیگیری کرده اند به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

مدیر عامل شرکت بافه سیم گلستان گفت: اگر بتوانیم زیرساخت های لازم را در اینچه برون فراهم کنیم و محیط امنی را برای سرمایه گذاران تامین کنیم، تحولات مثبتی در کل گلستان رقم می خورد.

مظفری بیان کرد: اینچه برون از نظر ژئوپلتیکی منطقه بسیار حائز اهمیتی است و می تواند به باراندازی برای غلات اوراسیا تبدیل شود و بهترین مسیر انتقال غلات به بندرعباس و کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.

کد خبر: ۲۴۸٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha