۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
آنلاین آموزان، بستر مناسب برگزاری انواع کلاس آنلاین ویژه مدرسین و آموزشگاه ها

آنلاین آموزان، بستر مناسب برگزاری انواع کلاس آنلاین ویژه مدرسین و آموزشگاه ها

کلاس های آنلاین در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده اند، حتما شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید موضوعاتی مثل وبینار یا کلاس آنلاین به گوشتان خورده است.

چرا باید کلاس آنلاین برگزار کنیم

اگر هم در سال های اخیر محصل بوده باشید که حتما کلاس های آنلاین را تجربه کرده اید.

از طرف دیگر شما میتوانید به عنوان معلم و استاد کلاس های آنلاین برگزار کنید و با همین روش کسب درآمد داشته باشید. در حال حاضر پلتفرم های بسیاری برای برگزاری کلاس های آنلاین وجود دارند. البته این پلتفرم ها باید در بستر های متفاوتی استفاده شوند.

برای مثال کلاس های آنلاین در پلتفرم اسکای روم، بیگ بلو باتن رایگان و یا ادوبی کانکت برگزار می شود اما برای استفاده از این خدمات یا ۱۰ ها خدمت دیگر شما میتوانید از بستری مانند آنلاین آموزان این پلتفرم ها را تهیه کنید.

ویژگی های متمایز کلاس های آنلاین آنلاین آموزان

ویژگی های متفاوتی را میتوان برای چنین بستری نام برد که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها می پردازیم. این نوع ویژگی ها باید به صورتی باشند که یک برگزار کننده کلاس در کنار راحتی استفاده از خدمات بتواند بیشترین سود مالی و غیر مالی را از برگزاری کلاس های خود داشته باشد.

تست رایگان اسکای روم و بیگ بلو باتن ۱۰ روزه نامحدود

در شروع هر مسیری نگرانی های زیادی وجود دارد که یکی از آنها از دست رفتن منابع اولیه است. شروع استفاده از خدمات آنلاین برگزاری کلاس باید با ثبت نام و هزینه راه اندازی و استفاده اولیه از خدمات باشد.

در صورتی که بتوان در ابتدای شروع کار از خدمات رایگان استفاده کرد نگرانی هایی همچون از دست رفتن پول و یا مشکلات دیگر بسیار کم شده و می توانید برای اولین بار بدون هیچ هزینه ای از بستر برگزاری کلاس آنلاین آنلاین آموزان استفاده کنید و

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

یکی از نیاز های بسیار مهم برای برگزار کنندگان کلاس آنلاین پشتیبانی مناسب برای کلاس هاست. پشتیبانی باید به نحوی باشد که مدرس از رفع تمام نیاز های خود در حین برگزاری آگاه باشد. همچنین برگزار کننده نباید نگرانی برای مواجهه با مشکلات احتمالی در حین برگزاری کلاس داشته باشد که توسط پشتیبانی رفع می شود.

پشتیبانی ۲۴/۷ یعنی هر ساعتی از ۲۴ ساعت روزی و در هر روزی از هفته شما بتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و تمام مشکلات خود را رفع کنید. آنلاین آموزان برای ارائه خدمات، پشتیبانی ۲۴/۷ را به تمام مدرسان خود ارائه می دهد. همچنین برای این خدمت هیچ هزینه اضافه ای گرفته نمی شود و به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست.

خدمات جانبی برای استفاده از پلتفرم های آنلاین آموزان

بیشتر کلاس های آنلاین مخصوصا کلاس هایی که به عنوان دوره های آموزشی برگزار می شوند در کنار بستری برای ارائه محتوا به صورت آنلاین نیاز به خدمات دیگری دارند. در این صورت هم اساتید با آرامش تنها نگران تدریس مناسب باشند و هم دانشجویان دوره بهترین استفاده را از مطالب آموزشی آن دوره کنند.

قابلیت ضبط اسکای روم و بیگ بلو باتن

یکی دیگر از خدمات آنلاین آموزان صبط کلاس ها، ذخیره سازی و نگهداری از فیلم هاست. آنلاین آموزان در صورتی که شما بسته با ضبط کلاس بخواهید بستر آنلاین آموزان برای شما فیلم جسات را ضبط کرده و لینک یا فایل را ذخیره سازی میکند. همچنین این فیلم را در اختیار شما و دانشجویان کلاستان قرار می دهد.

آزمون آنلاین رایگان برای بسته های خریداری شده

در وبینار ها یا کلاس های آنلاین بر بستر آنلاین آموزان شما میتوانید از دانشجویان خود آزمون بگیرید. با توجه به این مورد خیال معلمان از بررسی سطح کلاس و یادگیری دانش آموزان راحت خواهد شد. 

آیا آنلاین آموزان بستر مناسب آموزش آنلاین است؟

هر پلتفرم آموزشی را می توان با مشخصات متفاوت اون بررسی کرد. اما در ادامه این مقاله می خواهیم که آنلاین آموزان را با توجه به ویژگی هایی که تا به حال گفتیم بررسی کنیم.

شما میتوانید در ابتدای شروع به کار از ۱۰ روز تست رایگان استفاده کنید. این تست رایگان میتوانید در یکی از پلتفرم های بیگ بلو باتن، اسکای روم و یا ادوبی کانکت باشد که این به شما کمک میکند تا برای مناسب بودن و یا نبودن این پلتفرم ها و یا اصلا برگزاری کلاس آنلاین برای خودتان تصمیم بگیرید.

با توجه به اینکه آنلاین آموزان برای برگزاری کلاس آنلاین آنلاین آموزان دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد از طرف سازمان فناوری اطلاعات است، نگرانی های افراد از مشکلات دیگر پس از خرید یا پرداخت هزینه را رفع می کند.

نکته بعدی خدمات جانبی قابل ارائه بوده. شما میتوانید در کنار استفاده از پلتفرم های تدریس آنلاین از خدماتی همچون ضبط جلسات کلاسی و همچنین برگزاری آزمون های آنلاین برای دانشجویان دوره استفاده کنید.

با توجه به مطالبی که گفته شد بنظر آنلاین آموزان بهترین گزینه برای برگزاری وبینار و دوره های آنلاین است و شما میتوانید همین حالا با ثبت نام در سایت آنلاین آموزان از ۱۰ روز تست رایگان استفاده کنید.

تعرفه ی استفاده از خدمات آنلاین آموزان

در صورتی که تصمیم به استفاده از بستر آنلاین آموزان گرفته اید می توانید تعرفه های آنلاین آموزان را در ادامه ببینید و برای استفاده از آن ها تصمیم بگیرید.

آنلاین آموزان، بستر مناسب برگزاری انواع کلاس آنلاین ویژه مدرسین و آموزشگاه ها

تعرفه اقتصادی ماهانه ، اسکای روم ارزان

اقتصادی برنزی : یک کلاس یکماهه برای ۱۵ کاربر ۱۵ ساعت ۱۰۹ هزارتومان

اقتصادی نقره ای : یک کلاس یک ماهه برای ۳۵ کاربر ۵۰ ساعت ۱۳۹ هزارتومان

اقتصادی طلایی : یک کلاس یک ماهه برای ۱۰۰ کاربر ۵۰ ساعت ۲۱۹ هزارتومان

خرید اسکای روم روزانه و ساعتی:

خرید اسکای روم نفر ساعتی: ۲۰۰۰ تومان به ازای هر نفر در یک ساعت

بعنوان مثال : یک کلاس خصوصی با یک شاگرد و یک مدرس ساعتی ۴۰۰۰ تومان محاسبه می شود.

تعرفه برگزاری سمینار یا وبینار : به ازای هر ۱۰۰ نفر در یک ساعت ۲۹۵۰۰

مناسب برای برگزاری وبینار های با تعداد نفرات بالا و بصورت ساعتی می توانید سرویس خریداری کنید

تلفن مستقیم آنلاین آموزان : ۰۲۱۹۱۳۰۲۵۸۰

شماره همراه مدیر فروش : ۰۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱

کد خبر: ۲۴۷٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha