۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در سال ۹۸
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان خبر داد:

۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در سال ۹۸

اهواز- کاویانی، گفت: میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در سال گذشته معادل ۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار بوده که نسبت به سال ۹۷ از رشد یک هزار و ۶۵۰ درصدی (۱۶.۵ برابر) برخوردار شده است.

محسن کاویانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مبلغ وصولی درآمدهای عمومی سال قبل بالغ بر ۷ هزار و ۴۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به پیش بینی بودجه ۱۱۳.۷ درصد تحقق یافته و مبلغ مازاد وصولی استان در سال گذشته نیز معادل ۸۵۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با ارقام مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۸.۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مبلغ وصولی درآمدهای عمومی سال جاری از فروردین تا اردیبهشت ماه بالغ بر ۶۹۷ میلیارد تومان است که نسبت به پیش بینی قانون بودجه به نسبت دو دوازدهم ۴۳ درصد محقق شده و در مقایسه با ارقام مشابه در سال گذشته معادل پنج درصد کاهش داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: وصول درآمدهای عمومی سال گذشته اداره کل امور مالیاتی خوزستان بالغ بر ۶ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان بوده است.

کاویانی اضافه کرد: وصولی درآمدهای عمومی سال جاری اداره کل امور مالیاتی خوزستان بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته معادل ۶ درصد کاهش دارد.

وی عنوان کرد: کل مصوبه درآمدهای سازمان مالیاتی کشور در سال جاری بیش از ۱۱۹ هزار میلیارد تومان بوده که سهم مصوبه مالیاتی خوزستان معادل ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ۵.۱ درصد بوده و وصولی خوزستان ۵.۶ درصد وصولی کل کشور، معادل ۶۴۵ میلیارد تومان شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته از کل مبلغ محاسبه استان تقریباً ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان معادل ۹۱ درصد از پیش‌بینی وصول درآمد عمومی خوزستان متعلق به اداره کل امور مالیاتی خوزستان به مبلغ پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کاویانی اضافه کرد: همچنین از کل وصولی درآمد عمومی سال ۹۸ به مبلغ هفت هزار و ۴۰ میلیارد تومان معادل ۹۴.۷ درصد مربوط به وصولی اداره کل مالیاتی استان به مبلغ ۶ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع درآمدهای پیش بینی شده خوزستان در سال جاری به میزان ۹ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان توضیح داد: میزان سرمایه‌گذاری مصوب در سال گذشته معادل ۴۴۵.۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال ۹۷ از رشد ۵ هزار درصدی (۵۰۰ برابر) برخوردار شده است.

کاویانی گفت: میزان سرمایه گذاری جذب شده در سال گذشته معادل ۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار بوده که نسبت به سال ۹۷ از رشد یک هزار و ۶۵۰ درصدی (۱۶.۵ برابر) برخوردار شده است.

کد خبر: ۲۴٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha