۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
تأخیر در واگذاری انشعاب برق ساختمان‌ در گلستان| سازندگان ماه‌ها در صف دریافت خدمات هستند
عضو انجمن انبوه سازان گلستان بیان کرد؛

تأخیر در واگذاری انشعاب برق ساختمان‌ در گلستان| سازندگان ماه‌ها در صف دریافت خدمات هستند

گرگان- محبی، عضو انجمن انبوه سازان گلستان گفت: هر سازنده ساختمان در گلستان باید مدت‌ها در صف دریافت انشعاب برق برای ساختمان خود باشد تا اداره برق به تعهدات خود عمل کند.

حمیدرضا محبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هر سازنده ساختمان در گلستان باید مدت‌ها در صف دریافت انشعاب برق برای ساختمان خود باشد تا اداره برق به تعهدات خود عمل کند.

عضو انجمن انبوه سازان گلستان افزود: اداره برق مدعی است که هزینه‌های انشعاب از سال ۹۵ تاکنون افزایش نیافته و هزینه‌های فعلی هم در توان تأمین اداره برق نیست و آن‌ها ضرررده هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تنها راه حلی که به عنوان مُسکن موقت در دستور کار قرار گرفته، سبک‌سازی است؛ یعنی در مناطقی که نیاز به طرح تقویت ترانس ندارد از ظرفیت ترانس موجود استفاده می‌کنند.

محبی توضیح داد: در یک ساختمان ۱۰ طبقه، ترانس منطقه ممکن است، جوابگوی انشعاب برق ساختمان نباشد لذا سه کنتور به صورت موقت به ساختمان داده می‌شود تااز آن استفاده کند که البته این امر مشکلات خاص خود را دارد و برق هم به صورت تصاعدی محاسبه می‌شود.

عضو انجمن انبوه سازان گلستان اضافه کرد: بعد از سقف اول و دوم بر اساس تفاهمی که با شرکت توزیع داریم درخواست انشعاب داده ولی در خوشبینانه‌ترین حالت، ۶ ماه الی یک سال بعد از پایان کار، انشعاب واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: باید هر ساله هزینه انشعاب با توجه به نرخ تورم ۱۰ افزایش بیابد تا به یکباره شاهد افزایش دو برابری قیمت‌ها نباشیم.

محبی گفت: هزینه کنتور هم از هزینه انشعاب جدا شده و باید به صورت جداگانه در سایت ثبت نام کنیم در صورتی که قبل از آن به این شیوه نبوده است.

کد خبر: ۲۴۷٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha