۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی در سه سال آینده
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خبر داد

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی در سه سال آینده

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای کارکنان انتظامی خبر داد و گفت: این تعداد مسکن در مدت سه سال ساخته خواهد شد.

به گزارش بازار، سردار احمدرضا رادان روز شنبه در حاشیه رژه رسته‌های انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: بر اساس پایش، مهمترین دغدغه مجموعه انتظامی موضوع مسکن است که برنامه‌های مناسبی برای رفع این دغدغه داریم.

وی ادامه داد: برای رفع این دغدغه با مسئولان دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسات مکرر داشتیم که همراهی خوبی انجام شد. طبق این جلسات و برنامه‌های انجام شده، قرار است ۱۰۰ هزار واحد مسکون در سه سال آینده ساخته شود.

فرمانده کل انتظامی درباره موضوع مقابله با سارقان گفت: تعداد سرقت‌ها زیاد است و اینطور تعبیر می‌شود که سرقت برای برخی سارقین به شغل تبدیل شده است.

سردار رادان تاکید کرد: همه سارقان شناسایی شده‌اند و با هماهنگی ریاست قوه قضاییه سارقان به صورت هوشمند مورد رصد قرار خواهند گرفت.

وی تشریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده مقرر شد این سارقان در هر ساعت و در هر مکان قابل دسترس و دستگیری باشند.

سردار رادان تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم اموال خود را در معرض دید و دسترسی سارقان قرار ندهند و با تجهیزات هوشمند و با هوشیاری از اموال خود مراقبت کنند.

کد خبر: ۲۴۷٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha