۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
دولت سیزدهم ۱۶۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلستان انجام شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

دولت سیزدهم ۱۶۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلستان انجام شد

گرگان- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در گلستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نورانی شامگاه پنج شنبه در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان با حضور داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه اظهارکرد: طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در گلستان انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: در سال قبل درآمدهای مالیاتی استان تحقق ۱۰۴ درصد تحقق یافته است.

وی بیان کرد: گلستان رتبه اول بهره وری نیروی کار در کشور را کسب کرده و در حال حاضر رشد اقتصادی سه درصدی را تجربه می کند و ۱۸ هزار شغل ایجاد شده همراه با بیمه تامین اجتماعی را ایجاد کرده است که متوسط این رقم در برنامه ششم توسعه ۱۲ هزار شغل بود.

نورانی ادامه داد: در دو سال قبل ۸۰ مدرسه افتتاح و ۶۱ میلیارد برای ۲۱ پروژه ورزشی هزینه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان های استان هزینه شده و سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هم در حوزه آب اختصاص داده شده است که تنها دو هزار میلیارد تومان آن تنها در حوزه آب آشامیدنی صرف شده است این در حالی است که این رقم در چهار سال اول برنامه ششم هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان کرد: در دو سال گذشته هشت هزار تن میگو و ماهی در قفس تولید شده که در نوع خود منحصر به فرد است.

نورانی ادامه داد: کل تسهیلات ارزی ارائه شده به پروژه ها در استان ها ۲۲ میلیارد دلار بوده که متاسفانه سهم گلستان تنها پنج میلیون دلار یعنی کمتر از دو دهم درصد است.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha