۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کمبود انرژی و برق چالش صنعت گلستان| ۷۸ واحد راکد احیا شد
مدیرکل صمت گلستان خبرداد؛

کمبود انرژی و برق چالش صنعت گلستان| ۷۸ واحد راکد احیا شد

گنبدکاووس- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: کمبود انرژی و برق از مشکلات حوزه صنعت گلستان، بسته‌ ای در این خصوص تهیه شده که اگر در این جلسه مصوب شود، در سفر دوم رئیس‌جمهور این بسته ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، درویشعلی حسن‌زاده صبح پنج شنبه در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در گنبدکاووس، اظهارکرد: روند صادرات در استان گلستان در دولت سیزدهم رو به رشد است به گونه‌ای که در شش ماه اول امسال صادرات با ۳۷ درصد رشد روبرو بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: صادرات گلستان به ۲۳ کشور دنیا انجام شده و از این تعداد ۹ کشور اروپایی بوده‌ است که با توجه به تحریم‌ها، روند بسیار خوبی است.

حسن‌زاده گفت: کمبود انرژی و برق از مشکلات حوزه صنعت گلستان، بسته‌ ای در این خصوص تهیه شده که اگر در این جلسه مصوب شود، در سفر دوم رئیس‌جمهور این بسته ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: از دیگر دغدغه‌های بخش خصوصی پایین بودن سقف اعتبارات بانک‌ها است که اگر این سقف افزایش پیدا کند و پرونده‌های دریافت تسهیلات بانکی بالا به تهران ارسال نشود، کمک بزرگی به این بخش خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: طی دو سال اخیر ۷۸ واحد صنعتی راکد با اشتغال هزار و ۱۰۰ نفر احیا شده و در شش ماه اول امسال هم ۲۵ واحد صنعتی در استان با ۴۲۰ نفر اشتغال احیا شده‌ است.

کد خبر: ۲۴۷٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha