رفع مشکل آنتن دهی در برخی خطوط متروی تهران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد

رفع مشکل آنتن دهی در برخی خطوط متروی تهران

درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو بر لزوم پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه در مترو خبر داد.

به گزارش بازار، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع مشکل آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در برخی خطوط متروی تهران خبر داد.

درستی درباره وضع آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو گفت: با افتتاح خطوط یکی از مواردی که در اولویت قرار می‌گیرد پوشش مناسب آنتن تلفن همراه است و به طبع در روزهای اول ممکن است این مسأله دچار نواقصی باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه سعی می‌کنیم به سرعت مشکل آنتن ندادن تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو را حل کنیم، گفت: با اپراتورها در ارتباط هستیم و سعی شده به سرعت این مشکل حل شود.

مسعود درستی با تأکید بر اینکه پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای ما هم بسیار حائز اهمیت است، افزود: ممکن است ارتباط بی‌سیم به هر دلیلی قطع شود و در زمان بروز چنین احتمالی تلفن همراه جایگزین خواهد بود به همین علت پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه نیز برای ما در مواقع احتمالی قطع ارتباط بی‌سیم بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: اکنون فقط در بخش‌هایی از خط شش مترو این آنتن دهی ضعیف است و باید زیرساخت‌ها فراهم شود.

مسعود درستی گفت:اپراتورها نیز برای گسترش شبکه‌شان همراهی و همکاری لازم را دارند؛ اما گاهی تکمیل این زیرساخت‌ها زمان‌بر است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به سرعت اینگونه مشکل‌ها رفع شود.

کد خبر: ۲۴۷٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha