۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
معرفی ۲۲۰۰ نفر در ایلام به بانک ها برای دریافت تسهیلات کرونا
معاون استاندار ایلام خبر داد

معرفی ۲۲۰۰ نفر در ایلام به بانک ها برای دریافت تسهیلات کرونا

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از معرفی دو هزار و ۲۳۸ نفر در ایلام به بانک ها برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: ۲۱۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونا در استان است.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی عصر روز سه شنبه در کارگروه اشتغال استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: بر اساس  شیوه نامه تسهیلات حمایتی دولت به همه کارگاه  های صنعتی که از کرونا آسیب دیده اند اعطا خواهد شد و فقط  شامل کد کارگاهی یا افرادی که کد بیمه ای دارند منحصر نیست بلکه به همه  افراد تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اشتراک اکثر موارد شیوه نامه کارگاه هایی که کد کارگاهی دارند و آنهایی که ندارند، افزود: این تسهیلات برای حمایت از کارگاه ها و افراد اختصاص دارد و اگر در کارگاهی حتی یک نفر مشغول کار است می تواند از این تسهیلات استفاده کند و این ساز و کار مناسبی است که برای صنایع آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

نعمتی با بیان اینکه کارگاههایی که امسال اشتغال زایی داشته باشند هم می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: شیوه نامه مهلت و نحوه  پرداخت تسهیلات تا هفته آینده به استان ها ابلاغ می شود و باید در این زمینه برش بانکی و سهم استانی هم مشخص خواهد شد.

نعمتی افزود: در ابتدا هشت هزار نفر دارای بیمه که ثبت نام کرده اند  و در مرحله بعد افراد فاقد بیمه نیز ساز و کاری برای آنها تعریف شود تا بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

وی همچنین خواستار بررسی وضعیت شهرستان های استان شد و گفت: نظارت لازم باید صورت گیرد تا روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

نعمتی گفت: اکنون از تعداد هشت هزار نفر ثبت نامی که بیش از هفتهزار نفر در حوزه  راهداری و تاکسی رانی هستند، دو هزار و ۲۳۸ مورد به بانک ها معرفی شده است.

کد خبر: ۲۴٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha