۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
گرم شدن بیش از حد آیفون ۱۵ دلیل نرم افزاری دارد| آپدیت جدید iOS۱۷ به زودی منتشر خواهد شد
اپل:

گرم شدن بیش از حد آیفون ۱۵ دلیل نرم افزاری دارد| آپدیت جدید iOS۱۷ به زودی منتشر خواهد شد

در پی افزایش شکایات مشتریان از گرم شدن بیش از حد گوشی های آیفون ۱۵، شرکت اپل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مشکل مذکور نرم افزاری بوده و به دنبال حل کردن باگ موجود در آن است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ در پی افزایش شکایات مشتریان از گرم شدن بیش از حد گوشی های آیفون ۱۵، شرکت اپل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مشکل مذکور نرم افزاری بوده و به دنبال حل کردن باگ موجود در آن است.

اپل دلیل این مشکل را وجود یک باگ نرم افزاری در سیستم عامل iOS۱۷ دانسته که منجر به افزایش دمای آیفون ۱۵ خواهد شد. گفته می شود این باگ منجر به درگیر شدن بیش از حد پردازشگر گوشی در پردازش داده ها شده و گرمای متصاعد شده از دستگاه مربوط به این مشکل است.

قرار است اپل با ارسال یک بسته آپدیت نرم افزاری برای کاربران اقدام به رفع این مشکل نماید.

سخنگوی اپل در خصوص این مشکل به شبکه CNBC آمریکا گفت: ما برخی از مشکلات را شناسایی کرده ایم که منجر به ایجاد گرمای بیش از حد در آیفون ۱۵ می شود. این مشکل عمدتا در روزهای نخست استفاده از گوشی بیشتر به چشم خورده و دلیل آن، افزایش فعالیت داده ها در پس زمینه گوشی است. ما همچنین یک باگ مشکل ساز را در سیستم عامل iOS۱۷ شناسایی کرده ایم که در آپدیت بعدی نرم افزاری آن را برطرف خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، برخی از مدیران اپل در بیانیه های جداگانه، اپلیکیشن های نصبی پر طرفدار روی آیفون ۱۵ مانند اینستاگرام را عامل اصلی گرم شدن بیش از حد گوشی عنوان کرده اند؛ موضوعی که اینستاگرام هنوز به آن واکنشی نشان نداده است.

کد خبر: ۲۴۷٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha