۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
مسیر بیارجمند - چاه جام در مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده می شود
مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان در گفتگو با بازار:

مسیر بیارجمند - چاه جام در مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده می شود

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۹ کیلومتر مسیر بیارجمند چاه جام اجرایی شده و مابقی آن در مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور گنجانده خواهد شد تا تامین اعتبار شود.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو نوع پروژه راهسازی در بخش بیارجمند شاهرود تعریف شد که یکی مصوب سفر رئیس جمهور و دیگری مصوب سفر استاندار سمنان بوده است، تاکید کرد: اکثر این طرح ها به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح ها پروژه روستای رضا آباد بود، افزود: پروژه هفت کیلومتری مسیر این روستا نیازمند آسفالت بود و علی رغم اینکه چهار کیلومتر از آن در مصوبات سفر استاندار سمنان بود، توانستیم تامین قیر این طرح را انجام دهیم و از امروز روکش آسفالت مسیر در اداره راه و شهرسازی بیارجمند آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این پروژه تا پایان ماه به بهره برداری می رسد، گفت: یکی دیگر از دغدغه های مردم منطقه مسیر بیارجمند به چاه جام بود که در حال حاضر ۱۹ کیلومتر مسیر را آسفالت کردیم.

عمیدی با بیان اینکه بخشی از این پروژه در دست اجرا است و مقرر شد تا در سفر دوم رئیس جمهور تخصیص اعتبار دیگری برای این طرح داشته باشیم تا بتوانیم مسیر را به صورت کامل اجرا کنیم، تاکید داشت: دیگر درخواست مردم بیارجمند راه ارتباطی روستاهای منطقه گیور و رینگ مزارع است که این مسیر در زمره حوزه استحفاظی راه و شهرسازی شرق استان نیست اما باز هم اگر تامین قیر این طرح صورت گیرد، مانند رضا آباد این امر را نیز در برنامه قرار خواهیم داد.

کد خبر: ۲۴۷٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha