۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
۲۲۵میلیاردتومان تسهیلات برای کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

۲۲۵میلیاردتومان تسهیلات برای کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی و کسب و کارهای خسارت دیده از بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست سه شنبه شب در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تسهیلات در استان، به واحدهای تولیدی مختلف و در بخشهای مختلف اعطا می شود که سهم استان از این میزان تسهیلات در ۱۴ رسته مختلف تولیدی پرداخت می شود.

وی بیان داشت: به ازای هر شاغل بیمه شده ۱۲ میلیون و در رسته های بالاتر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و در مجموع از این میزان تسهیلات، سهم فنی و حرفه ای ۳۳ واحد، سهم حوزه بهداشت و درمان ۷۷ واحد، سهم صنعت معدن و تجارت ۸۱۸ واحد، سهم حمل و نقل چهار هزار و ۶۱۱ واحد، سهم آموزش و پرورش ۲۷۶ واحد، سهم میراث فرهنگی ۱۹ واحد، سهم بهزیستی ۱۱۵ واحد، و سهم سایر بخش ها ۹۸ واحد اعلام شده است.

صمیمی دوست افزود: برای دریافت تسهیلات، واحدهای خسارت دیده از کرونا باید در سامانه کارا ثبت نام کرده باشند و دستگاههای اجرایی و فرمانداران در شهرستانها به کسب و کارهای خسارت دیده از بیماری کرونا اعلام کنند تا در سامانه کارا ثبت نام کنند.

کد خبر: ۲۴٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha