۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
اولویت متقاضیان سایپا با واریز نکردن وجه، از بین نمی‌رود
قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا:

اولویت متقاضیان سایپا با واریز نکردن وجه، از بین نمی‌رود

قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا با اشاره به ارسال پیامک به مشتریان و تعیین مهلت زمانی برای واریز وجه خودرو گفت: اولویت مشتریانی که نتوانند واریز وجه را انجام دهند، از بین نمی‌رود.

به گزارش بازار، محمود سهیل نژاد قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا گفت: از ابتدای امسال تا ۱۰ مهر ۱۴۰۲، تولید شرکت خودروسازی سایپا ۲۵۰ هزار و ۵۳۵ دستگاه خودرو بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تعداد تولید کوئیک ۱۰۹ هزارو ۱۵۶ دستگاه، ساینا ۵۸ هزارو ۷۵۸ دستگاه، خودروی شاهین ۲۵ هزارو ۴۹۱ دستگاه، سایپا ۱۵۱ به تعداد ۲۷ هزار و ۷۶۵ دستگاه و زامیاد ۲۶ هزارو ۳۲۶ دستگاه خودرو بوده است.

سهیل نژاد ادامه داد: از ۲۵۰ هزارو ۵۳۵ دستگاه خودروی تولیدی به میزان ۲۲۲ هزارو ۸۷۱ دستگاه تحویل مشتریان شده که ۵۱ هزارو ۲۵۷ دستگاه در فرایند تجاری سازی تا تحویل به مشتری قرار دارد و بیست و دو هزار دستگاه هم از تولیدات آخر سال گذشته بود که تحویل مشتری شد.

وی اضافه کرد: از تعداد ۵۱ هزارو ۲۵۷ دستگاه در فرایند تجاری سازی تا تحویل به مشتری، ۳۶ هزارو ۳۱۹ دستگاه در فرایند فروش است، از این تعداد خودرو ۱۲ هزارو ۹۱ دستگاه آماده فروش، ۱۰ هزارو ۶۳ دستگاه خودرو فاکتور شده بدون پلاک، ۳ هزارو ۸۹۰ دستگاه خودرو برایشان فاکتور صادر شده، اما مجوز پلاک اخذ نشده که از مراجع ذی صلاح مجوز آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

سهیل نژاد در ادامه گفت: در مرحله بعد تعداد ۳ هزارو ۲۶۵ دستگاه خودرو فاکتور شده دارای پلاک و فاقد پیمانکار که فرایند تحویل به پیمانکار در حال انجام است و ۳ هزارو ۶۲۸ دستگاه خودرو نیز دارای پلاک و پیمانکار است؛ ۱۷۰۵ دستگاه خودرو هم دارای کسری قطعات هستند.

وی افزود: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در فراینده تجاری سازی تا تحویل مشتری از شرکت سایپا خارج شده و دو هزار و ۶۰۰ دستگاه در فرایند حمل بار قرار دارد که تحویل نمایندگی و در نهایت به مشتری تحویل داده شود؛ دو هزار و ۸۱۷ دستگاه هم تحویل مشتری شده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا درباره ارسال پیامک به مشتری برای تکمیل وجه خودرو و تعیین مهلت واریز، گفت: مهلتی تعیین شده است که مشتری در این مدت زمان پول را واریز کند؛ اگر مبلغ هم واریز نشود، اولویت مشتری از بین نمی‌رود.

کد خبر: ۲۴۷٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha