۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها از امروز تا شنبه

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها از امروز تا شنبه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال تمهیدات ترافیکی در جاده‌ها در راستای تسهیل در تردد شهروندان در سفرهای بین شهری خبر داد.

به گزارش بازار، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در بازه زمانی دوشنبه ۱۰ مهر الی شنبه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ الی ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ و ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود؛ همچنین در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱، ۱۴ و ۱۵ مهرماه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است تصریح کرد:تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهرماه و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ و ۱۴ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ و ۱۴ مهرماه از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ و ۱۴ مهرماه در محور مذکور ممنوع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی به محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس پرداخت و گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه مور ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ و ۱۴ مهرماه در محور مذکور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۶٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha