۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
 کرونا به ۵۷ هزار شغل در مازندران آسیب زد
مدیرکل تعاون مازندران:

کرونا به ۵۷ هزار شغل در مازندران آسیب زد

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ۵۷ هزار مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری عصر سه شنبه در کمیته پیگیری پرداخت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در سالن اجتماعات تعاون استان برگزار شد، با اشاره به شناسایی ۵۷ هزار کسب و کار آسیب دیده ناشی از کرونا در استان، اعتبار در نظر گرفته شده برای حمایت از مشاغل را بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای هر رسته میزان تسهیلات پرداختی متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: ۵۰ هزار نفر در رسته حمل و نقل عمومی قرار دارند که باید در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

وی میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای تسهیلات حمل و نقل عمومی شامل رانندگان مسافری را ۶۰ میلیون ریال و برای سایر کسب و کارها به ازای هر بیمه شده ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.

اصغری ادامه داد: بیشترین تسهیلات برای رسته حمل و نقل عمومی با بیش از ۴۹ هزار مشمول در نظر گرفته شده است و در مجموع 4 درصد تسهیلات حمایت از مشاغل کرونایی کشور برای مازندران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون مازندران، جایگاه استان را از نظر میزان تخصیص اعتبار پنجم اعلام کرد و گفت: در حال حاضر پرداخت تسهیلات برای کارگاه ها و واحدهای زیر ۵۰ نفر کارگر آغاز شده است.

کد خبر: ۲۴٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha