۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
۷۰۰  قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان زنجان واگذار می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

۷۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان زنجان واگذار می شود

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان،گفت: امروز ۴۰۰ واحد قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان با اولویت تعداد خانوار واگذار شد و  تا پایان سال جاری این تعداد به ۷۰۰ قطعه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانونی جوانی جمعیت در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه یکی از سیاستهای مهم دولت، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در قانون جوانی جمعیت است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این مهم در استان زنجان به خوبی به مرحله اجرا در آمده و برای اجرای این طرح در استان استاندار زنجان و مدیرکل راه و شهرسازی استان زحمات زیادی کشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان،گفت: امروز ۴۰۰ واحد قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان با اولویت تعداد خانوار واگذار شد و تا پایان سال جاری این تعداد به ۷۰۰ قطعه خواهد رسید.

رفیعی تاکید کرد: مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار تلاش می کنند و زیر ساخت های لازم را به خوبی فراهم می کند.

وی تصریح کرد: استان زنجان در نرخ رشد جمعیت در رتبه هجدهم کشور قرار دارد و این نرخ در استان طی سه سال گذشته ثابت بود و امیدواریم با توجه به اقدامات زیرساختی شاهد افزایش جمعیت در استان باشیم و به بالای یک درصد برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان داشت: توجه به جمعیت در دستور کار سیاستگذاران عالی کشور قرار گرفته و خوشبختانه سیاست های این بخش در راستای افزایش جمعیت به طور جدی دنبال می شود و برای دستیابی به این اهداف مهم باید گفتمان لازم از سوی رسانه های جمعی ایجاد و به خوبی تبیین شود و رسانه ها در این خصوص گزارش های جامعی را منعکس کنند.

رفیعی افزود: نیروی خلاق جوان و با نشاط نقش بسزایی در جامعه دارد و موارد مندرج در قانون جوانی جمعیت به مرحله اجرا درآمد که از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و دراین خصوص باید مسئولین ذی ربط تلاش کنند.

کد خبر: ۲۴۶٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha