۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در زنجان واگذار شد
همزمان با ایام ماه ربیع الاول:

۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در زنجان واگذار شد

زنجان-همزمان با پویش پیامبر رحمت (ص) ۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان، واگذار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در آیین واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان که با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار ی زنجان و معاون امور هماهنگی استاندار برگزار شد، گفت: در راستای عملیاتی کردن اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، همزمان با ایام ماه ربیع الاول در آئین پویش پیامبر رحمت (ص) در شهر زنجان ۴۰۰ قطعه زمین رایگان را به متقاضیان این طرح واگذار کرد.

وی اظهار کرد: دو هزار و ۳۰۰ خانواده در طرح جوانی جمعیت در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کردند که بعد از بررسی و پایش صورت گرفته، از این تعداد هزار خانواده در استان واجد شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۴۰۰ قطعه زمین در غرب شهر زنجان کوی زیتون در دست آماده سازی به متقاضیان است و امروز این تعداد به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان با اولویت تعداد خانوار واگذار شد.

اسماعیلی تاکید کرد: این اداره کل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور نسبت به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

وی افزود: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند و خانواده هایی که دارای فرم «ج» قرمز هستند و سابقه مالکیت داشته باشند برای بار دوم می توانند از این حمایت قانونی استفاده کنند.

اسماعیلی بیان داشت: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده اند در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می گیرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha