۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
مدیران گذشته گرگان برای کسب منابع مالی «شهرفروشی» کردند
عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

مدیران گذشته گرگان برای کسب منابع مالی «شهرفروشی» کردند

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در سنوات گذشته و بر اساس یک رویه غلط، شاهد فرآیند شهرفروشی به عنوان یکی از روش‌های تامین منابع مالی در اداره شهر گرگان بودیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت مقسم ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با انبوه سازان گلستان اظهار کرد: بر مبنای یک روش و سیاست غلط در سنوات گذشته شاهد شهرفروشی به عنوان روشی برای تامین منابع مالی اداره شهر گرگان بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: برای اداره مطلوب شهر باید اعتماد و تعامل متقابل بین نهادهای غیردولتی به عنوان شرکای اقتصادی و اجتماعی با شهرداری افزایش یابد که در این رویکرد انجمن انبوه سازان مسکن جایگاه فاخر دارند.

وی گفت: باید بستر جدیدی برای سرمایه‌گذاری‌های انجمن انبوه سازان مسکن فراهم کنیم و از سیاستگذاری‌های غلط سنوات گذشته فاصله بگیریم.

مقسم بیان کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری گرگان، معاونت عمرانی استانداری گلستان، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و انجمن انبوه سازان نخستین همایش سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان را در گرگان برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: از شهرداری گرگان انتظار داریم تا هرچه سریع تر پیش جلسات برگزاری این همایش را در دستور کار قرار دهد و با ترسیم یک برنامه عملیاتی و اجرایی مدون و شفاف زمینه شکوفایی مجدد صنعت ساختمان در گرگان را فراهم کنیم.

مقسم گفت: باید با هم افزایی و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از نظرات همه کارشناسان یک مدل سرمایه‌گذاری نوین در حوزه ساختمان سازی در گرگان پیاده کنیم.

کد خبر: ۲۴۶٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha