۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
طرح توسعه روستایی استان ایلام تدوین می شود
استاندار ایلام:

طرح توسعه روستایی استان ایلام تدوین می شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه طرح توسعه روستایی استان ایلام تدوین می شود، گفت: لازمه دستیابی به جهش تولید کار و تلاش مضاعف مدیران است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در استانداری ایلام اظهار کرد: مدیران در سال جهش تولید با توجه به مسائل و مشکلات کرونا و اقتصادی برای تحقق این شعار راهبردی باید به صورت مضاعف و چند برابر شرایط عادی کار کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار عملگرایی مدیران در کار شد و گفت: اغلب مدیران ما در اجرا مشکل دارند و حرف ها و مصوبات را در زمان خود اجرایی نمی کنند.

وی در ادامه خواستار ارائه گزارش درست و شفاف مدیران به مردم و وزارتخانه مربوطه شد و گفت: ما خواستار ارائه گزارش صریح و دقیق مسئولان به مردم خارج از اغراق و بزرگنمایی هستیم.

وی افزود: مدیران آن کاری را که انجام می دهند بدون کم و کاست به مردم بگویند و توان دفاع از عملکرد خود را داشته باشند.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: خروجی کار مسئولان زمانی مفید و مثبت است که آثار خوب آن به مردم برسد و منتج به رضایتمندی شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: همواره به شدت از مدیران دفاع کرده ام و در جلسه امر به معروف و نهی از منکر نیز از عملکرد دولت دفاع کردم، اما مدیران نیز باید در عمل این مهم را نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از انتقادات مطرح شده در خصوص تورم و بیکاری گفت: در قضاوت ها باید جانب انصاف را نگاه داشت و یک طرفه نکات منفی را بولد نکرد.

وی افزود: ما نمی گوییم که بیکاری را ریشه کن کرده ایم ولی تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته و حرف ما این است که نرخ بیکاری را در استان کاهش داده ایم که باید آن هم دیده شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به دیدار خود با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، افزود: در این دیدار خواستار تدوین طرح توسعه روستایی و رفع مسائل و مشکلات مناطق محروم روستایی و عشایری استان شدیم.

کد خبر: ۲۴٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha