۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
پرداخت تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی در طرح جهش تولید در دیمزارها
رئیس فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان خبرداد

پرداخت تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی در طرح جهش تولید در دیمزارها

گرگان- برزنونی، رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان گفت: برای خرید ادوات کشاورزی در طرح جهش تولید در دیمزارها تسهیلات پرداخت می شود.

مریم برزنونی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کشت پاییزه در استان گلستان در حال شروع شدن است و کشاورزان آماده می‌شوند که بتوانند نهاده‌های لازم را تهیه کنند.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان گفت: با توجه به اینکه ابزار و ماشین آلات به عنوان یکی از نهاده‌های موثر در تولید و ابزار کاربردی برای استفاده از نهاده‌های کشاورزی است امیدواریم در ۶ ماهه دوم سال بانک کشاورزی که تمرکز خط اعتباری مکانیزاسیون را در اختیار دارد بتواند تسهیلات خوبی را برای خرید ادوات و تجهیزات در اختیار کشاورزان قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر خرید ادوات کشاورزی برای دیمزارها از طریق طرح جهش تولید با معرفی به بانک کشاورزی و بانک ملی انجام می شود و کشاورزان می‌توانند برای خرید ادوات خودشان به جهاد کشاورزی مراجعه و درخواست دهند و از تسهیلات که باز پرداخت آن هفت ساله است بهرمند شوند.

برزنونی با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که در طرح جهش تولید در دیمزارها قرار گرفته خرید قطعات کمباین است، یادآور شد: از آنجایی که گلستان یک ششم کمباین‌های کشور را در اختیار خودش قرار داده این طرح برای گلستان بسیار موثر است.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه یک تولید کننده کمباین در کشور بیشتر نداریم عمر این دستگاه ها بالاست و کمباین دارها برای خرید قطعات و نوسازی ادوات خود دچار چالش هستند.

وی افزود: در طرح جهش تولید تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات به کمباین دارها پرداخت می شود که با ارائه درخواست خود به جهاد کشاورزی به بانک های عامل معرفی می شوند.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha