۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
۲۷۸ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن زنجان شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان: 

۲۷۸ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن زنجان شد

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: این نهاد ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث یک هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل گرفته است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، به پروژه در حال ساخت ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر در حال حاظر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد و مساحت بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه می باشد.

وی ابراز کرد: در حال حاظر بنیاد مسکن استان ۱۴پروژه با دارا بودن یک هزار و ۷۰۵ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار ، سلطانیه آببر) در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: مشارکت و پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه ها و تحویل به موقع واحدها خواهد بود و در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می شود.

خواجه ای تاکید کرد: پروژه های در دست اجرا یک هزار و ۷۷۲ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸ هزار و ۱۶۹ متر مربع بوده و پروژه های در دست طراحی هم یک هزار و ۵ واحد به مساحت ۱۲۵هزار و ۶۰۵ متر مربع می باشد.

وی یادآور شد: تاکنون بنیاد مسکن استان زنجان ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث یک هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت کرده است.

کد خبر: ۲۴۶٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha