۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
پرداخت ۹۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران
رئیس سازمان چای کشور خبر داد

پرداخت ۹۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران

رئیس سازمان چای کشور گفت: تاکنون مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان معادل ۵۳ درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تسویه شد و باقیمانده هم به تدریج پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از باغات چای رودسر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت چای پاییزه در گیلان از چند روز دیگر آغاز می‌شود، اظهار کرد: چای تولید شده در گیلان و مازندران جزو مرغوب‌ترین چای‌های جهان است که حتی به کشورهای دیگر دنیا هم صادر می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان‌های شمالی گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت سیزدهم، پرداخت کامل مطالبات چایکاران در سریعترین زمان ممکن است.

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۲۰ میلیارد دیگر از مطالبات چایکاران خبر داد و افزود: با واریز این مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان معادل ۵۳ درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تسویه شد و باقیمانده مبلغ نیز به تدریج پرداخت می‌شود.

جهانساز با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هزار خانوار چایکار در استان‌های شمالی بیان کرد: ۵۵ هزار خانوار چایکار در گیلان و مازندران در ۲۸ هزار هکتار باغ چای فعال خود به پرورش و تولید محصول چای ایرانی اشتغال دارند.

کد خبر: ۲۴۶٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha