۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کیفیت بسته بندی حرف اول را در رقابت محصولات خوراکی می زند
مدیر شعبه مازندران و گلستان شرکت پندتک:

کیفیت بسته بندی حرف اول را در رقابت محصولات خوراکی می زند

گرگان- آقایی، مدیر شعبه مازندران و گلستان شرکت پندتک گفت: امروزه کیفیت بسته بندی حرف اول را در رقابت محصولات خوراکی می زند و قطعا با بسته بندی های شکیل و مدرن تر، محصولات نمود بهتری پیدا می کنند.

امیر آقایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت پندتک در ساخت دستگاه های صنایع تبدیلی مواد غذایی فعال است.

مدیر شعبه مازندران و گلستان شرکت پندتک افزود: این شرکت در تولید و عرضه ماشین آلات مرتبط با صنایع تبدیلی برنج، خشکبار و حبوبات فعالیت می کند و در استانهای شمالی و غربی که تولید کننده این مواد غذایی هستند، شناخته شده است.

وی اضافه کرد: فعالان صنعتی حوزه صنایع تبدیلی این محصولات، خریدار دستگاه های این شرکت هستند.

آقایی ادامه داد: شرکت پندتک تولید کننده و عرضه کننده دستگاه های خط بوجاری، شالیکوبی، سورتینگ و انواع بسته بندی ها است.

این فعال اقتصادی تاکید کرد: امروزه کیفیت بسته بندی حرف اول را در رقابت محصولات خوراکی میزند و قطعا با بسته بندی های شکیل و مدرن تر، محصولات نمود بهتری پیدا می کنند.

آقایی افزود: اخیرا ماشین آلات جدیدی را در زمینه بسته بندی، تولید و وارد کرده و در اختیار تولید کنندگان مواد غذایی قرار دادیم.

وی اضافه کرد: دستگاه های جدید به افزایش ماندگاری محصول کمک و از ورود برخی حشرات به داخل بسته بندی جلوگیری می کنند و همچنین تولید کننده می تواند محصولات خود را با اطمینان خاطر انبارش کرده و به مصرف کننده ها عرضه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید کنندگان مواد غذایی در استان های مختلف از دستگاه های قدیمی استفاده می کردند، معمولا ورود ماشین آلات جدید با چالش و مقاومت از سوی تولید کننده ها مواجه است.

آقایی گفت: با معرفی صحیح قابلیت های این دستگاه ها به تولید کنندگان و همچنین تبیین میزان ارزش افزوده ای که دستگاه های جدید به کارگاه های تولیدی می افزاید، سعی کردیم فعالان صنعتی را مجاب به استفاده از تکنولوژی روز کنیم.

کد خبر: ۲۴۶٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha