۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
«کیفیت» فدای ارزان تمام شدن واحدهای مسکن مهر شد/ ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار
استاندار سمنان:

«کیفیت» فدای ارزان تمام شدن واحدهای مسکن مهر شد/ ارتقاء کیفیت ساخت در دستور کار

سمنان– استاندار سمنان با اشاره به اینکه در اجرای طرح مسکن مهر برخی خدمات برای ارزان تمام شدن واحدها فدا شد، گفت: ساخت باکیفیت در طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح مسکن مهر دارای نواقصی بود که برای اجرای آن هزینه‌هایی را به دولت تحمیل کرد، اظهار داشت: در اجرای طرح مسکن مهر برخی خدمات برای ارزان تمام شدن واحدها فدا شد.

وی بابیان اینکه این دست اقدام‌ها مشکلات اجتماعی به همراه آورد، تصریح کرد: تأمین مسکن از طریق طرح مسکن مهر ایده بدی نبود ولی نواقصی در جانمایی، کیفیت ساخت و مشاعات مجتمع‌ها داشت.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برخی هزینه‌ها برای تکمیل مسکن مهر سمنان پس از اجرای طرح تحمیل شد، بیان کرد: ساخت فضای آموزشی، مهدهای کودک، دسترسی به ادارات، بوستان‌ها و مراکز درمانی در طرح مسکن مهر از مکان‌هایی بود که جزو خدمات این مناطق باید لحاظ می‌شد.

آشناگر با تأکید بر اینکه بناهای ساختمانی در برخی مناطق مسکن مهر سمنان تمام شد اما آماده‌سازی مجموعه کار انجام نشد، اضافه کرد: این امر نیازمند ارائه خدمات به مردم برای سکونت در مجتمع‌های مسکن مهر است.

وی بابیان اینکه پیگیری برای ارائه خدمات به مجتمع‌های مسکن مهر سمنان در دستور کار است، تأکید کرد: مشکل آب، فاضلاب، تأمین گاز، دسترسی‌ها در مسکن مهر سمنان باید رفع شود.

استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت و استفاده از مصالح مرغوب در دستور کار قرار دارد و ارزان تمام کردن یک واحد مسکونی نباید منجر به پایین آوردن سطح کیفی طرح شود.

کد خبر: ۲۴٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha