۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
۲۰۰ هزار نفر از خدمات باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد استفاده کردند
رئیس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد:

۲۰۰ هزار نفر از خدمات باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد استفاده کردند

گرگان- رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲۰۰ هزار نفر از سال ۱۳۷۷ تاکنون با عضویت در باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات و تسهیلات آن، استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد حسن‌پور عصر پنجشنبه در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: ۲۰۰ هزار نفر از سال ۱۳۷۷ تاکنون با عضویت در باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات و تسهیلات آن، استفاده کردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی بتن، گفت: دانشجویان و پژوهشگران شرکت کننده در این رقابت علمی- تخصصی باید قدر این فرصت را بدانند.

حسن پور ادامه داد: اصلی‌ترین موضوعی که به عنوان یک فرصت بعد از نخبگی ایجاد می‌شود، این است که ایده‌ها در قالب پروژه و طرح ملی به ظهور و بروز برسد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه باید یک فرآیند را از ایده تا فناوری طی کنند که در این مسیر مورد حمایت و پشتیبانی باشگاه قرار خواهند گرفت.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برترین‌های رویدادهای علمی مورد تایید باشگاه در صورت داشتن شرایط می‌توانند در قالب تیم‌های ملی کشور با حمایت معاونت علمی و پژوهشی نهاد ریاست جمهوری در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با همکاری سازمان نظام مهندسی گلستان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن بود.

این مسابقات از چهارم مهرماه آغاز و تا امروز (پنج شنبه) ادامه داشت.

محورهای اصلی مسابقه شامل بتن سبک، اسلامپ معین، بتن پرمقاومت، تیر سبک خمشی، بشقاب پرنده بتنی، پایان نامه ها و رساله های برتر، چالش ها و راه حل های بتنی، سازه محافظ تخم مرغ، هنر، خلاقیت و دست سازه ها بتنی، طراحی نما با ابتکارات بتنی و مدل سازی سازه بتنی است.

کد خبر: ۲۴۶٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha