۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
اتمام واحدهای مسکن نیازمند تزریق منابع صندوق ملی| ۷ هزار مسکن مهر تا پایان پاییز امسال تحویل می‌شود
مدیر عامل شهر جدید پردیس مطرح کرد

اتمام واحدهای مسکن نیازمند تزریق منابع صندوق ملی| ۷ هزار مسکن مهر تا پایان پاییز امسال تحویل می‌شود

محبت خواه، مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیاز است از منابع صندوق ملی مسکن به پروژه‌ها تزریق شود گفت: ۷ هزار مسکن مهر تا پایان پاییز امسال تحویل می‌شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: خلیل محبت‌خواه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ١٠ هزار واحد پروژه‌های مسکن مهر پردیس با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه‌های مسکن مهر هستیم و از فردا تحویل واحدهای مسکونی آغاز می شود اظهار داشت: در شهر جدید پردیس ٢٩ هزار و ٧٢١ واحد باقی‌مانده مسکن مهر بود که امروز ١٠ هزار واحد آن افتتاح و تا پایان پاییز امسال هم ٧ هزار واحد مسکونی دیگر از واحدهای باقیمانده به افتتاح خواهد رسید.

برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیاز است تا از منابع صندوق ملی مسکن به پروژه‌ها تزریق شود تا تمامی واحدها در زمان مقرر به اتمام برسد

محبت خواه با تاکید بر اینکه ساخت این واحدهای مسکونی از سال ۹۰ آغاز شده و متقاضیان ۱۰ سال است که اقساط تسهیلات آنرا پرداخت می کنند افزود: باید تمام دست اندرکاران برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر همکاری و تلاش کنند و باید این موضوع را اعلام کنم که برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیاز است تا از منابع صندوق ملی مسکن به پروژه‌ها تزریق شود تا تمامی واحدها در زمان مقرر به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: ساخت هر واحد مسکونی مهر که تکمیل شد منتظر افتتاح آن نماندیم و زیربنای مفید این واحدهای مسکونی که ۸۰ تا ۸۵ متر مربع هستند را به طور کامل به متقاضی تحویل دادیم.

شهر جدید پردیس به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده‌ است و در حالی که در نیمه دوم سال شرایط جوی اجازه ساخت و ساز را نمی‌دهد اما تا پایان پاییز تلاش می کنیم که تعداد آنها ۷ هزار واحد مسکونی تحویل می‌شود

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با افتتاح امروز باید عرض کنم که ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر باقیمانده در پردیس خواهیم داشت خاطر نشان کرد: شهر جدید پردیس به یک کارگاه بزرگ و فعال تبدیل شده‌ است و در حالی که در نیمه دوم سال شرایط جوی اجازه ساخت و ساز را نمی‌دهد اما تا پایان پاییز تلاش می کنیم که بخشی از واحدهای باقیمانده مسکن مهر که تعداد آنها ۷ هزار واحد مسکونی خواهد بود تحویل می‌شود.

محبت‌خواه با بیان اینکه هم از منابع داخلی و منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه‌ها استفاده می‌کنیم، افزود: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات دولت است البته باید توجه داشت که انشعابات به نام خود فرد و مالک واحد باید باشد و پس از تحویل افراد به شرکت گاز مراجعه می‌کنند و اقدامات مورد نیاز برای انشعاب انجام می‌شود.

امروز افتتاح ۱۶۱۴ واحد مسکن مهر در فاز ۵، افتتاح ۳۱۰۲ واحد مسکن مهر در فاز ۸، افتتاح ۴۱۶ واحد مسکن مهر در فاز ۹ قدیم، افتتاح ۱۲۱۰واحد مسکن مهر در فاز ۹ جدید و افتتاح ۳۶۵۸ واحد مسکن مهر در فاز ۱۱ در برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به پردیس قرار داشت.

همچنین امروز هم‌زمان با افتتاح ۱۰هزار واحد مسکن مهر پردیس، ۱۸پروژه خدمات عمومی و روبنایی شامل مدرسه، مسجد، چمن مصنوعی، زمین والیبال و بسکتبال، بوستان، فضای سبز، واحدهای تجاری به ارزش ۲۲۷۳ میلیارد ریال در زیربنای ۴۵۸۴۷مترمربع به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۲۴۶٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha