۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بازدید دادستان کل کشور از گمرک تهران
صبح امروز انجام شد؛

بازدید دادستان کل کشور از گمرک تهران

دادستان کل کشور از اداره کل گمرک تهران بازدید کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور به همراه علی صالحی دادستان تهران از اداره کل گمرک تهران بازدید کرد.

در این بازدید تعداد زیادی دستگاه کشنده که از ۱ تا ۳ سال گذشته به علت عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف بلاتکلیف مانده بودند، با دستور مقام قضایی تعیین تکلیف شدند و از مالکان این کشنده‌ها نیز درخواست شد تا اقدامات لازم برای ترخیص این دستگاه‌ها را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید با هدف بررسی گزارشی انجام شد که براساس آن ۴ هزار و ٢۶۴ دستگاه کشنده در ۱۱ گمرک کشور بلاتکلیف هستند.

دادستان کل کشور با اشاره به علت عدم ترخیص این کشنده‌ها گفت: در بازدید امروز از گمرک تهران مشخص شد ناهماهنگی‌هایی میان ارگان‌های مختلف رخ داده است.

وی افزود: پس از بررسی انجام شده در این بازدید، سه سازمان مرتبط با ترخیص کشنده‌ها متعهد شدند ظرف یک هفته، مشکلات اداری موجود را حل کنند و به مالکان این دستگاه‌ها اعلام شد، ظرف دو هفته برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه مراجعه کنند.

وی با اشاره به نظارت دادستانی تهران بر فرایند ترخیص گفت: به غیر از دستگاه‌هایی که مشکل فنی دارند، مقرر شد ظرف دو هفته آینده، باقی کشنده‌ها از گمرک ترخیص شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد تاکید کرد: دادستان‌ها در سراسر کشور برای احقاق حقوق عامه و خدمت رسانی بهتر به مردم امور را رصد می‌کنند.

کد خبر: ۲۴۶٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha